    From: "LemonR" <l...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: problem z numerem SWIFT
    Date: Tue, 6 Nov 2007 15:30:11 +0330

    Witam serdecznie.
    Mam następujący problem.
    Zakupiłem kilka rzeczy w sklepie tigerdirect.com w USA.
    Forma zapłaty to wire transfer - wszystkie dane otrzymałem. Ale robiąc
    przelew otrzymuję komunikat, że bank nie został odnaleziony. Nr SWIFT który
    otrzymałem (PNBPUS33) jest chyba nie kompletny bo wskazuje na kilka
    oddziałów banku ale nie ten właściwy.
    Do sklepu pisałem oczywiście bez odzewu w związku z tym już mi nie zależy na
    tym sklepie ale bardzo mnie ciekawi ta sytuacja.
    Tak wyglądają dane do przelewu które otrzymałem:

    WACHOVIA BANK, NA
    200 S. BISCAYNE BLVD. 15TH FLOOR
    MIAMI, FLORIDA 33131

    ABA#: 063000021

    ACCOUNT #: 2000023589030

    FOR BENEFIT: TIGER DIRECT INC

    REFERENCE: I9848822

    INTERNATIONAL WIRE SWIFT# PNBPUS33 (International Customers Only)

    Ma ktoś jakieś pomysły?
    z góry dzięki
    LemonR