  • 1. Data: 2002-02-13 07:24:49
    Temat: problem z inteligo - email money !!!!
    Od: "Marcin Niewiadomski" <k...@e...com.pl>

    Witam.
    Wczoraj wieczorem znajoma wysłała mi email money i do dziś go nie dostałem.
    W inteligo próbowali mi wcisnąć że z moją skrzynką coś jest nie tak, ale
    zginęła tylko wiadomość od nich....... skrzynka na pewno jest ok!!! co się
    mogło stać? Zauważyłem, że ostatnio ich serwery szwankują, zrywają
    połączenie, lub wyświtlają komunikat o przeciążeniu.
    Czy wam już się to zdarzyło? Co mamy teraz zrobić?

    pozdr. Marcin

  • 2. Data: 2002-02-13 09:21:02
    Temat: Re: problem z inteligo - email money !!!!
    Od: <r...@p...onet.pl>

    Moje pierwsze email money wlasnie takie bylo... Wyslalem ... i nie doszlo do
    odbiorcy nic... a na 0800121121 powiedzieli ze nic nie moga zrobic
    Sa 3 mozliwosci albo po 30 dniach 'ciszy' (jezeli dobrze pamietam?) samo się
    odblokuje albo odbiorca odrzuci albo przyjmie - innych mozliwosci ponoc nie
    maja: jak prosilem o powtorne wyslanie emaila to odmowili tego i kazali czekac.

    Chcialem teraz tam tak konto zamknac (bez prowizji a co) i chyba dobrze ze tego
    nie zrobilem :-)

    Pomyslnosci jednak zycze i max 7 dni oczekiwania
    Tak to jest z darmowymi uslugami niestety...

  • 3. Data: 2002-02-13 11:26:29
    Od: "minik" <m...@b...pl>

    Mozna zlozyc reklamacje czy prosbe o wycofanie email money, wowczas chyba do
    5 dni masz kase z powrotem.