  • 31. Data: 2003-06-06 20:20:49
    Temat: Re: [pr] Miliony złotych na złe konto
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl> writes:

    > idac do banku nie dostajemy od reki i bez zadnych sensownych dokumentow
    > karty, ktora mozna w krotkim czasie wyplacic X mln zl z bankomatow,

    Karte debetowa z wyplatami do wysokosci salda mam osobiscie i kazdy
    moze miec.

    Natomiast uwazam, ze operacje typu "pobieranie po raz setny jednego
    dnia 2000 euro z bankomatu" powinny spowodowac jaks reakcje banku.

    MJ

  • 32. Data: 2003-06-07 15:10:07
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl> wrote:
    > idac do banku nie dostajemy od reki i bez zadnych sensownych dokumentow
    > karty, ktora mozna w krotkim czasie wyplacic X mln zl z bankomatow,
    > akcja pewnie byla przygotowana juz po zlozeniu deklaracji przez firme.

    Wystarczy mBank - a potem trochę przelewów na inne konta i następnie
    przelewy za granicę.
    --
    ___________ (R)

  • 33. Data: 2003-06-07 23:07:18
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On 06 Jun 2003 18:31:57 +0200, Krzysztof Halasa
    <k...@d...pm.waw.pl> wrote:

    >Statystycznie nalezy domniemywac, ze raczej ktos z US. Z tym, ze zapewne
    >podrobione formularze byly wyslane z zewnatrz, normalnie, a insider byl
    >potrzebny zapewne do tego, by dowiedziec sie jak one maja wygladac i
    >ze w ogole jest taka mozliwosc (tym samym praktycznie nie ma mozliwosci

    eee, toż to pewnie zwyczajne NIP-1 (albo NIP-3, nie dam głowy). W
    każdym US leżą....

    --
    Jarek Andrzejewski

    Co to znaczy: "niemożliwa anulacja zleceń stałych należności". MBank nie wie...

  • 34. Data: 2003-06-08 00:53:43
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl> writes:

    > eee, toż to pewnie zwyczajne NIP-1 (albo NIP-3, nie dam głowy). W
    > każdym US leżą....

    Tyle ze te, ktore nas interesuja, a wiec "z zawartoscia", leza
    w niewlasciwym dla osoby postronnej miejscu. Naturalnie dane mozna
    dostac z rejestru, ale trudno to wypelnic tak, by miec pewnosc, ze
    nie wzbudzi sie watpliwosci.
    No i skad osoba postronna ma wiedziec, ze firmie nalezy sie zwrot?
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 35. Data: 2003-06-08 00:55:59
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    Adam Płaszczyca <_...@i...pl> writes:

    > Wystarczy mBank - a potem trochę przelewów na inne konta i następnie
    > przelewy za granicę.

    Podobno wyplacili kartami. Za granice, to w ogole mozna po prostu jeden
    przelew zrobic. Jesli juz i tak konto bylo lewe, to jaki problem pokazac
    lewa fakture? Takie przelewy to normalna rzecz. Z tym ze problem nie jest
    z przelaniem pieniedzy, a z ich wyplaceniem, tak by nie dalo sie dojsc,
    co sie z nimi stalo.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 36. Data: 2003-06-08 08:42:25
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 08 Jun 2003 01:07:18 +0200, Jarek Andrzejewski
    <j...@d...com.pl> wrote:

    >eee, toż to pewnie zwyczajne NIP-1 (albo NIP-3, nie dam głowy). W
    >każdym US leżą....
    Leza, tylko trzeba bylo wiedziec co wpisac i kiedy zlozyc :)

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl