  • 1. Data: 2003-06-04 06:34:45
    Temat: [ING] Jaja jak w Sląskim
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

    Zaniepokojony pobraniem prowizji za HomeCash udałem się do macierzystego
    oddziału. Otóż z grubsza rok temu złożyłem pisemnie prośbę o rezygnację z
    tej usługi. Po dłuższej konsternacji pan (nie)dysponent nie mógł odnaleźć
    mojego pisma - nawet zapytał czy może ja nie mam potwierdzenia. Sic! W końcu
    postanowił zatelefonować do Centrali do Katowic. I co usłyszałem? Otoż tam
    mają mój wniosek o zamknięcie HomeCasha (brawo). Ale parę lat temu pomyliłem
    hasła i zablokowałem sobie dostęp, w rezultacie czego musiałem ponownie
    wygenerować pilk .bpd - no więc Oni w Centrali zablokowali mi rok temu
    dostęp do jednego (pliku .bpd/HomeCasha) zaś pozostawili otwarty dostęp do
    drugiego. Tak właśnie usłyszałem od pana (nie)dysponenta - wierzyć mi się
    nie chce - to się qpy nie trzyma !#$%^&! Na wniosku o zamknięcie dostępu
    przez HomeCash - jest wniosek o zamknięcie dostępu do rachunku - a nie
    wniosek o zamknięcie jednego HomeCasha, a drugiego nie. Jaja jakich mało.
    Co o tym sądzicie? Jak to skutecznie zareklamować? Dopiero wczoraj
    ponownie zamknąłem HomeCasha - kto da gwarancję, że skutecznie - więc
    prowizja zostanie pobrana dwukrotnie (2x 5 PLN). Ale przecież rok temu
    zamykając HomeCash - kierowałem się względami bezpieczeństwa (o prowizji
    wtedy nikt nie słyszał) - da się to jakoś też zareklamować?

    RJCz

  • 2. Data: 2003-06-04 18:18:27
    Temat: Re: [ING] Jaja jak w Slaskim
    Od: Krzysztof Jach <k...@t...net.pl>

    On Wed, 4 Jun 2003 08:34:45 +0200, "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>
    wrote:

    tak w praktyce to mozesz "reklamowac" w nastepujacy sposob:

    - zamknac rachunek
    - napisac kilka "cieplych" postow nt "tych sku...synow"
    - opowiedzedziec wsrod znajomch jaki ten bank jest do dupy i zeby na
    sam dzwiek jego nazwy gryzli.

    Jezeli tak "zareklamuje" kilka tysiecy klientow to moze "lepek" od
    strategii marketingowej "w detalu" straci prace.

    przy okazji mozna dodac, ze korzysanie z ich "biura maklerskiego" to
    istny horror, a obslga klientow biznesowych to zupelne dno.

    Nie jest istotne czy to jest tak do konca prawda ale zawiedzenie
    zaufania klienta (zmiana prowizji) musi kosztowac (bank, nie klienta).

    Osoby, ktore maja w banku kredyt lub sa DG maja problem i czasem wola
    strawic kilkanascie zl/miesiac podwyzki niz kombinowac.

    I na to te "cwoki" licza.

    Da sie zyc ale trzeba byc "bank jumper" co ze zrozumialych wzgledow
    nie kazdy moze zastosowac.

    KJ

  • 3. Data: 2003-06-05 06:24:12
    Temat: Re: [ING] Jaja jak w Sląskim
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > zamykając HomeCash - kierowałem się względami bezpieczeństwa (o prowizji
    > wtedy nikt nie słyszał) - da się to jakoś też zareklamować?

    Pomyśl sobie, idziesz do sklepu jako klient, proszę Pan ten towar kosztuje tyle
    a tyle, ale to nie jest ostatnie nasze słowo, zawsze coś można utargować,
    chociażby dla poprawy samopoczucia. Zadbają o to, byś wrócił tu następnym razem

    W banku (tu w ING) jest dokładnie odwrotnie, zawsze Cie ud... byle wiecej na
    tobie zarobić. Podpisałeś umowe, masz przes...e, dlatego zawsze warto 75 razy
    czytać umowe i gnębić panienki (panów) o każdy szczegół. Teraz jest
    przynajmniej wybór, kiedyś był tylko HomeCash.

    t.