  • 1. Data: 2003-01-03 12:01:15
    Temat: pomocy
    Od: "Vampiria" <l...@g...pl>

    Witam wszystkich grupowiczów w Nowym Roku

    Być może jest to temat na inną grupę, ale już sama nie wiem gdzie szukać
    informacji. Otóż piszę pracę licencjacką pt.: "Wycena nieruchomości dla
    potrzeb zabezpieczenia kredytu hipotecznego". Niestety mam duże problemy
    ze znalezieniem jakichkolwiek materiałów. Interesują mnie zagadnienia
    związane z bankowo-hipoteczną wartością nieruchomości. Mam nadzieję, że
    ktoś z szanownych grupowiczów dysponuje jakimiś materiałami na ten temat,
    bądź udzieli mi jakiś wskazówek.
    Z góry dziękuję i pozdrawiam,
    Magda