  • 1. Data: 2006-12-14 15:47:36
    Temat: polecenie zapłaty w mBanku
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    Nigdy nie używałem tego czegoś.
    Czy muszę wykonywac jakieś wielkie czynności (w rodzaju podpisywania
    umowy z bankiem) aby używać polecenia zaplaty w mBanku?

  • 2. Data: 2006-12-14 16:04:34
    Temat: Re: polecenie zapłaty w mBanku
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

    Użytkownik "Jacek Popławski" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Nigdy nie używałem tego czegoś.
    > Czy muszę wykonywac jakieś wielkie czynności (w rodzaju podpisywania
    > umowy z bankiem) aby używać polecenia zaplaty w mBanku?

    Oczywiście (zgoda - umowa za pośrednictwem wierzyciela), ale czy aż tak
    wielkie?
    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/pytania/faq.html?
    22,1#328
    http://www.mbank.com.pl/oferta/rachunki/ekonto/platn
    osci/pz.html

  • 3. Data: 2006-12-14 16:08:22
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    K.K. napisał(a):
    > Oczywiście (zgoda - umowa za pośrednictwem wierzyciela), ale czy aż tak
> [...]

    Czyli podpis, czyli papierki. A chciałem od ręki.

  • 4. Data: 2006-12-14 16:22:17
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

    22,1#328
    osci/pz.html
    > Czyli podpis, czyli papierki. A chciałem od ręki.
    Chciałbyś by każdy mógł wejść z obciążeniem na twoje konto, a bank miałby
    domniemywać że nie masz nic przeciwko temu?

  • 5. Data: 2006-12-14 16:28:58
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    K.K. napisał(a):
    > Chciałbyś by każdy mógł wejść z obciążeniem na twoje konto, a bank
    > miałby domniemywać że nie masz nic przeciwko temu?

    Aha to jest do podpisania tylko u tego, komu płacę.
    Ale na tej stronie, którą wkleiłes jest o tym, że usługa jest płatna,
    gdzie jest jej cena? W tabelce nie znalazłem.

  • 6. Data: 2006-12-14 16:38:43
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

    > Aha to jest do podpisania tylko u tego, komu płacę.
    > Ale na tej stronie, którą wkleiłes jest o tym, że usługa jest płatna,
    > gdzie jest jej cena? W tabelce nie znalazłem.

    Miesięczna opłata za korzystanie z polecenia zapłaty - 1 zł
    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/oplaty-ekonto.htm
    bez względu na ilość obciążeń i wierzycieli. Płacisz tę jedną złotówkę za
    udostępnienie usługi.