  • 1. Data: 2009-01-04 22:23:21
    Temat: polbank24 ?
    Od: b...@g...com

    jak wyglada obecnie podglad przez net w polbanku

  • 2. Data: 2009-01-05 09:24:58
    Temat: Re: polbank24 ?
    Od: "Sinus" <s...@W...gazeta.pl>

    Tak samo jak było czyli ch*****.

    --
    Sinus

  • 3. Data: 2009-01-05 19:17:58
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Sun, 4 Jan 2009 14:23:21 -0800 (PST), b...@g...com
    napisał(a):

    > jak wyglada obecnie podglad przez net w polbanku

    W ich systemie zbytnio nie poszalejesz. Spartański do potegi n-tej.
    Jeśli wychowałeś się na stylistyce mbank lub dajmy na to pekao24 to przy
    zalogowaniu do polbanku dostaniesz białej gorączki. Na całe szczęście po
    ostatnich akcjach ich serwery jakby przyspieszyły i ujdzie w tłoku.
    Generalnie - lipa.

    --
    ===Tomy===

    Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
    Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym
    następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany
    poglądów, bez podawania przyczyny.

  • 4. Data: 2009-01-05 20:18:11
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail nic@z_tego.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> [...]
    > zalogowaniu do polbanku dostaniesz białej gorączki. Na całe szczęście po
    > ostatnich akcjach ich serwery jakby przyspieszyły i ujdzie w tłoku.

    to ja moze powiem okiem nowego uzytkownika - wlasnie zalozyłem konto i
    jestem po kilku pierwszych operacjach via net.
    Poczatki - tragedia. Juz pal licho ze tylko IE.
    Próbuje 10 razy - nic nie działa. W koncu dzwonie na infolinie - dowiaduje
    sie, ze przeszkadza im jakis pasek yahoo. Odinstalowałem. Poszło.
    Ok, podglad działa.
    Dzis pierwsza operacja - zalozenie lokaty. I znowu zawiecha - okazuje sie
    ze potrzeba jakiegos uaktualnienia javy - dobra, zrobiło sie, lokata od
    nowa, tym razem w ktoryms miejscu sie zawiesiło. trzeci raz i sie udało.

    Podglad informacji o lokatach - czerwony napis ze nie działa i mozna tylko
    w banku - niezle.

    Reasumujac - wyglad i czytelnosc - wcale nie taka zła.

    Cała reszta - czuje sie rozpieszczny mbankiem. Gdybym miał wykonac tyle
    operacji ile w mbankku robie przez 5 minut, tu musiałbym spedzic godzine -
    przeciez to chodzi tak, jakbym sciagał mp-trójki na modemie 36,6...

    To gdzie wrzucic jeszcze czesc kasy na lokate podobnie oprocentowana?

    DZIAŁ KADR PRZYPOMINA PRACOWNIKOM O BADANIACH OKRESOWYCH KRWI I KAŁU
    W CELU USTALENIA CZY PRACOWNIK MA PRACĘ WE KRWI CZY W DUPIE

  • 5. Data: 2009-01-05 20:43:50
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Uzytkownik <b...@g...com> napisal w wiadomosci
    o.googlegroups.com...
    > jak wyglada obecnie podglad przez net w polbanku
    "No Response from Application Web Server
    There was no response from the application web server for the page you
    requested.
    Please notify the site's webmaster and try your request again later."