  • 41. Data: 2008-09-08 11:56:24
    Temat: Re: polbank bankowa porażka
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console20>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" ga30sf$f0c$...@i...gazeta.pl

    > A teraz muszę zabrać z BGZ, gdzie dziś wpłaciłem, aby polać -- na przykład
    > do mBanku... Ale tutaj nie mam urządzeń skrobiących (wiem -- skro_banki są
    > zabronione, ale cóż poradzić, gdy bank nie wprowadza SMSów) więc odlanie
    > przeciąga się w czasie... Muszę iść do domu, zabrać notebook i zdrapki...

    Kolejne ZONKi...

    W BGZ jest coś takiego jak ,,przelew pilny''. :)
    Przed chwilą [chwila się przeciąga -- zlecałem około
    godziny 13:30] zlecony otrzymał następującą adnotację:

    Przelew zostanie zrealizowany w najbliższym dniu operacyjnym

    W banku jedna pani powiedziała, że ostatnia sesja ma miejsce o 17 godzinie,
    inna pani to poprawiła na godzinę 14... Jak jest -- trudno zgadnąć, a BGZ
    pisze ;) o tym, że jak komuś zależy na czasie a zleca przelew pomiędzy
    godziną 12 i godziną 15:30 -- może zlecić przelew jako pilny i zarazem
    droższy. Ja zleciłem jako zwykły, ale najwyraźniej system zakwalifikował
    go jako pilny. :) Mam snapa potwierdzającego niepilność -- zrobionego już
    po wylogowaniu. :) Ciekawe, czy w razie czego będzie honorowany...

    Kolejnym ZONKiem jest wilk wywołany z lasu -- wspomniany Dipol...
    Znienacka zaoferowano mi przesunięcie terminu odcięcia mnie od netu...
    Ja już zapomniałem o tym, że ten dostęp miałem. :) Spakowałem modem,
    oddałem bramkę do VoIPa, przystosowałem się do życia parkowego
    (z notebookiem na kolanach) i mobilnego życia w ogóle, przetestowałem
    trochę ;) połączeń z telefonem komórkowym i telefon komórkowy w ogóle
    (jest drogo, ale chodzi) a tymczasem Dipol mi proponuje... ;)

    -=-

    Na razie chyba Eurobank górą. :) (nad innymi bankami)

    Wpłaty i wypłaty bez kolejki w dogodnych godzinach, konto oprocentowane,
    zlecenia z odroczeniem, :) brak problemów...

    Kolejnymi są WBK, Citi (gdzie mam tylko kartę kredytową) i mBank.