  • 12. Data: 2008-08-20 13:00:10
    Temat: Re: polbank bankowa porażka
    Od: Piotr Hołda <p...@w...pl>

    krzysztofsf pisze:

    > A co ma serwis wspolnego ze splata?

    To ma wspólnego, że zamierzałem KK spłacać właśnie z konta w Polbanku.
    Pytanie: Czy w przypadku takim, jak teraz ktoś mi nie powie, że mogłem
    zapłacić z innego konta w innym banku itp.

> [...]
    > przysylaja raczej z odpowiednim wyprzedzeniem.

    > az wyciag im sie nie wygenerowal i nie wyslali do miedzy innymi mnie.
    > Dowiadywalem sie telefonicznie ile wlasciwie mam splacic, gdy zblizal
    > sie przewidywany (zamkniecie okresu+24 dni) ternmin splaty.
    > zaplacilem na tej podstawie.
    > Po 2-ch miesiacach nadszedl brakujacy wyciag z przeprosinami, ze nie
    > wydrukowal sie z przyczyn systemowych i jesli jego brak spowodowal
    > opoznienie splaty, to anuluja wszystkie kary, tylko zglosic.
    > O odsetkach i utracie GP nie wspominali.

    To jednak trochę inna sytuacja.

    > ;/ Sadze, ze moga odpowiedziec, ze mozna bylo skorzystac z innych
    > kanalow domagajac sie wykonania beplatnego danego przelewu.

    Tego się właśnie obawiam. Zawsze mogą się wykręcić, że mogłem rzucić
    wszystko i kosztem mojego czasu naprawić ich błędy.
    Nie chce mi się.

    > Nie mysl o nich jako o banku internetowym...

    Nie internetowe mnie nie interesują. Chodzenie do banków już dawno
    wyszło z mody ;)

    Podsumowując: Postanowiłem nie podpisywać umowy KK. Karta już zamówiona
    więc kurier będzie musiał odejść z niczym. Odwołać go nie mogę bo
    panienka, która mi ją wcisnęła oczywiście dzwoniła z zastrzeżonego numeru.

    Piotr Hołda

  • 11. Data: 2008-08-20 13:00:10
    Od: Piotr Hołda <p...@w...pl>

  • 14. Data: 2008-08-20 13:01:36
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Wed, 20 Aug 2008 15:00:10 +0200, Piotr Hołda napisał(a):

    > To ma wspólnego, że zamierzałem KK spłacać właśnie z konta w Polbanku.
    > Pytanie: Czy w przypadku takim, jak teraz ktoś mi nie powie, że mogłem
    > zapłacić z innego konta w innym banku itp.

    Chciałoby się rzec: jaki bank taki kram ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 13. Data: 2008-08-20 13:01:36
    Od: Olgierd <n...@r...org>

  • 16. Data: 2008-08-20 13:13:57
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 20 Sie, 15:00, Piotr Hołda <p...@w...pl> wrote:

    > To ma wspólnego, że zamierzałem KK spłacać właśnie z konta w Polbanku.

    > Nie internetowe mnie nie interesują. Chodzenie do banków już dawno
    > wyszło z mody ;)

    Polaczylem wypowiedzi.

    Po prostu:
    W Polbanku warto miec KK, ale nie warto splacac jej z konta w
    Polbanku, bo jest ono pseudointernetowe.
    Jest pelno bankow z dobrym serwisem internetowym, z ktorego mozna
    sobie splacac ichnia KK

    I to rowniez kont bezplatnych, lub niskokosztowych w w utrzymaniu.

  • 15. Data: 2008-08-20 13:13:57
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

  • 17. Data: 2008-08-20 14:29:13
    Od: Wustachy <e...@e...pl>

    krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:
    > I to rowniez kont bezplatnych, lub niskokosztowych w w utrzymaniu.

    No własnie, a ktore banki z dobrym internetem maja darmowe przelewy
    (wiem o mbanku)?

    E.

    --
    Eustachy <e...@e...pl>

  • 18. Data: 2008-08-20 14:29:13
    Od: Wustachy <e...@e...pl>

  • 19. Data: 2008-08-20 14:36:54
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    Wustachy pisze:

    > No własnie, a ktore banki z dobrym internetem maja darmowe przelewy
    > (wiem o mbanku)?
    >
    > E.

    Eurobank (zakladasz konto z karta za 95 gr, ale potem mozesz z niej
    zrezygnowac) - tylko ze konto darmowe jesli miesieczne wplywy sa wieksze
    niz 800 pln/10k na koncie.

    --
    Regards,
    Maverick