  • 91. Data: 2005-03-13 18:44:44
    Temat: Re: podwyzszenie limitu na KK
    Od: "Adam Bosiacki" <B...@w...pl>

    >żal.
    >
    >Bowiem moje możliwości finansowe są niewystarczające bym mógł pomóc tak,
    >jakbym chciał, pomimo nie wydawania pieniędzy na alkohol, jeżdżenie
    >taksówkami gdy ma się auto itp.

    To zamiast zazdrościć innym, weź się bracie do roboty. Więcej zarobisz - nie
    będziesz się musiał tak ograniczać. Naprawdę.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 92. Data: 2005-03-13 18:46:38
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Zatem przy wariancie 5% rocznie liczę, że Twoje stałe zadłużenie
    > wynosi 4000zł.

    Nie. Zarabiam na tym, że za wydane złotówki dostaję punkty, które później
    można wymienić na prezenty, albo spróbować spieniężyć.

    --
    Maciek.
    GG9304589

  • 93. Data: 2005-03-13 18:49:24
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    swoje:

    > Oczywiście, że ludzie są różni, nigdzie tego nie neguję, natomiast są pewne
    > standardy i o nich piszę odwołując się do przeciętnego Kowalskiego. Naprawdę
    > uważasz, że Twój standard życia to ów "przeciętny Kowalski"?

    A gdzie napisałem, że tak uważam? Ja się nawet Kowalski nie nazywam.
    Raczej pisałem, na co zwracam uwagę po raz ostatni, że ludzie są różni,
    to i różne mają a to potrzeby, a to o świecie wyobrażenia. Każdy
    socjolog Ci powie, że "przeciętny Kowalski" nie istnieje. Ale ja muszę
    trochę popracować, wybacz ale jałowe dyskusje źle robią na mój "standard
    życia", cokolwiek by to było. A zatem, raz jeszcze i ostatecznie - EOT.
    --
    **** ****
    **** If you're so smart, why Microsoft Outlook Express ****

  • 94. Data: 2005-03-13 18:51:20
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    przemyślenia swoje:

    Cytujesz mnie w jakimś celu, czy tak sobie dla yayec? ;-)

    --
    **** ****

  • 95. Data: 2005-03-13 18:52:54
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "CB" <v...@w...pf.pl> writes:

    > Za średnie saldo należy uznać całość potrzeb w okresie 53 dni.

    Jesli - tak jak chciales - bede mial limit w wysokosci MIESIECZNYCH
    wydatkow, to nie bede mogl "calosci potrzeb w okresie 53 dni"
    sfinansowac kredytem na karcie. Rozumiesz teraz?

    MJ

  • 96. Data: 2005-03-13 18:54:13
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > No ale twierdziłeś, że już nie możesz, bo limit wyczerpany.

    Wtedy spłacam 1-2k.

    > Zawsze można mieć też dwie KK. Druga z limitem tylko na te wyjątkowe
    > sytuacje, skoro to już musi być KK.

    Nieekonomiczne ;) A poważnie na paręset transakcji, tylko 2 razy zdarzyło mi
    się, że był problem zapłaceniem KK.

    > Pewnie popukałaby się w czoło, że ma płacić 3% prowizji zamiast brać
    > gotówkę czy przelew :-))

    Gorzej. Trzeba mieć adres email'owy.

    --
    Maciek.
    GG9304589

  • 97. Data: 2005-03-13 18:54:28
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "CB" <v...@w...pf.pl> writes:

    > Debetową nie da się płacić w necie

    Wiecej takich rewelacji masz w zanadrzu? Czekamy, czekamy...

    MJ

  • 98. Data: 2005-03-13 18:54:48
    Od: "CB" <v...@w...pf.pl>

    > Nie. Zarabiam na tym, że za wydane złotówki dostaję punkty, które później
    > można wymienić na prezenty, albo spróbować spieniężyć.

    Rozumiem, że chodzi Ci o kartę partnerską - pewnie BP lub Shell. Trafiłem?

  • 99. Data: 2005-03-13 18:56:35
    Od: "CB" <v...@w...pf.pl>

    > A gdzie napisałem, że tak uważam? Ja się nawet Kowalski nie nazywam.

    Zatem dlaczego ogólne informacje potraktowałeś osobiście i to jeszcze jako
    atak na swoją osobę?

    Obawiam się, że jednak socjologia bazuje na statystykach, a zatem
    uogólnieniach, a zatem "przeciętnych Kowalskich".

  • 100. Data: 2005-03-13 18:58:34
    Od: "CB" <v...@w...pf.pl>

    > To zamiast zazdrościć innym, weź się bracie do roboty. Więcej zarobisz -
    nie

    Czy zazdrość polega na wyrażaniu swoich poglądów, tudzież ujawnianiu faktów?
    Wydawało mi się, że trafiłem na grupę dyskusyjną, a dyskusja polega na
    wyrażaniu swoich opinii, nie jest zaś towarzystwem wzajemnej adoracji. Jak
    słusznie kolega od kapusty powiedział, czasy jednomyślności i jedynie
    słusznych poglądów zdaje mi się minęły... czyżby kolega tęsknił?