  • 21. Data: 2004-01-24 21:36:31
    Temat: Re: podpis na na karcie + dopisek wlasny
    Od: Populares <n...@g...pl>

    Krzysztof Halasa wrote:

    > A co bylo nie tak?

    Co było nie tak? Zamiast osoby posługującej się kartą, na zdjęciu
    znajdującym się na karcie była np. głowa konia.

    > Sprzedawca nie powinien raczej sie tak pomylic.

    Tak, nie powinien.

  • 22. Data: 2004-01-26 00:08:34
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Populares <n...@g...pl> writes:

    > Co było nie tak? Zamiast osoby posługującej się kartą, na zdjęciu
    > znajdującym się na karcie była np. głowa konia.

    No to wszystko w porzadku. Nie myslisz chyba ze to byla karta ukradziona
    zwierzeciu?

    Co innego gdyby byla tam twarz czlowieka.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH

  • 23. Data: 2004-01-26 09:37:21
    Od: "Prof_Ex" <p...@W...gazeta.pl>

    Witek <w...@m...md> napisał(a):

    [...]
    > A teraz do rzeczy... W czasie wakacji czytalem taki amreykanski poradnik
    > uzywania kart kredytowych i innych do pieniedzy - w ktorym radzono by w
    > ramach bezpieczenstwa dopisac na karcie obok podpisu cos w stylu:
    > ZARZADAJ DOKUMENTU ZE ZDJECIEM.

    Jak juz to lepiej napisac to przez "z" z kropka ;-)

    [...]
    > Czy takie cos jest w PL praktykowane? I czy ktos by sie tym przejal.

    Polonista? ;-)

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 24. Data: 2004-01-26 10:33:36