  • 1. Data: 2004-01-12 15:35:27
    Temat: bank ID qualifier(??)
    Od: "Karolcia" <c...@p...onet.pl>

    Mówi Wam coś hasło: Bank ID Qualifier ??

    Podobno jest cos takiego dla każdego kraju i składa się tylko z cyfr...
    Przyznam, że nigdy nie spotkałam się z czyms podobnym ale ktos mnie o to
    zapytał. Wiem tylko, że nie jest to związane z kodem SWIFT, ale było
    potrzebne do przelewu międzynarodowego. Niestety nie wiem skąd (nie z USA).

    Przyznam, że mnie to teraz męczy:)) Więc jeśli cos wiecie to sie ta wiedzą
    podzielcie:))

    Pozdrawiam serdecznie
    Karolina

  • 2. Data: 2004-01-12 19:20:51
    Temat: Re: bank ID qualifier(??)
    Od: d...@p...onet.pl (Adam S.)

> [...]
    > zapytał. Wiem tylko, że nie jest to związane z kodem SWIFT, ale było
    > potrzebne do przelewu międzynarodowego. Niestety nie wiem skąd (nie z

    Podejrzewam ale tylko podejrzewam, że ma to coś jednak coś wspolnego z
    USA oraz z elektroniczną wymianą danych i/lub funduszy (EDI, EDF)
    w którym okreslane sa rowniez numery bankow .

    pozd
    Adam