  • 21. Data: 2010-05-28 09:58:28
    Temat: Re: poczatek...
    Od: s...@o...eu

    > i tu mnie zaciekawiłes. Jakiś algorytm HFT ? Jesli tak to poczytaj o tym
    > wiecej.
    > U nas nie dasz rady.

    Tak, HFT. Indykatory chce, w głównej mierze, wyciągnąć z CWT/DWT,
    do klasyfikacji i rozpoznawania wzorców mam zamiar użyć neuronów + plus kilka
    innych szczegółów...
    Na razie to tylko zabawa.

    > bezpośredni nie. Pośrednio owszem można sobie taki wyobrazić, ale to juz
    > rozmowa programisty z programistą.

    W sumie moja praca, w dużej mierze, opiera się na pisaniu softu.
    Skoro nie ma zunifikowanego API, pozostają "domowe sposoby".

    > bossa.pl

    Dzięki.

    Sebastian

  • 22. Data: 2010-05-28 10:07:58
    Od: s...@o...eu

    > Jak przychodzi do porzadnego testowania na roznych rynkach i na duzej
    > ilosci danych to raczej metatrader wymieka. No i sam mql tez troche taki
    > kulawy jest jako jezyk.

    Prawdę mówiąc piszę to w c++, komunikacja z mt odbywa się za pomocą dllki
    (tylko dla real time data). Do testowania algotradera napisałem
    kawałek własnego softu...

    > Stawiam, ze jesli interesuje Cie tak niski
    > timeframe i stopien zaawansowania Twoich algorytmow jest taki jak
    > piszesz to pewnie skonczysz piszac wlasny system do backtestingu.

    A to się okaże ;) Tak, czy owak dam Wam znać za 2-3 miesiące.

    Sebastian

  • 23. Data: 2010-05-28 15:51:41
    Od: "george" <g...@v...pl>

    <s...@o...eu> wrote in message

    > Tak, HFT. Indykatory chce, w głównej mierze, wyciągnąć z CWT/DWT,
    > do klasyfikacji i rozpoznawania wzorców mam zamiar użyć neuronów + plus
> [...]

    zanim zaczniesz sie bawić w API do systemów notowań / zleceń przestuj
    strategię na historycznych danych intra. Może sie okazać że pisanie domowego
    API do "zlecen" nie bedzie miało sensu wiec
    nie zmarnujesz czasu :).

    Dlaczego wątpię w HFT u nas ? Poczytaj o modelu na którym bazują gracze HFT
    w USA.
    Chodzi mi o ukłony ze strony giełdy do tych co robia "obrot". U nas jedna z
    podstaw tego modelu nie działa choćbyś nie wiem jak obracał.

    > W sumie moja praca, w dużej mierze, opiera się na pisaniu softu.
    > Skoro nie ma zunifikowanego API, pozostają "domowe sposoby".

    tak, o "domowe sposoby" mi chodziło :), troche hackow/ troche spy'a itd.

    george