  • 51. Data: 2003-11-04 21:08:37
    Temat: Re: platnosc płaską kartą - procedury
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "kam" <X...@X...plX> wrote in message news:3FA81184.1040601@Xop.plX...

    > A na jakiej podstawie chcesz odstąpić od juz zawartej umowy sprzedaży?

    Umowe mozna uznac zawarta w momencie gdy zostanie towar wydany i dokonana
    zaplata. Po drugie, to merchant chce odstapic od umowy. W ofercie zostaly
    zawarte 2 wazne warunki: cena i forma platnosci (obciazenie karty). Merchant
    odmawia przyjecia platnosci karta, czyli lamie jeden z glownych warunkow
    umowy.

    Maciej

  • 52. Data: 2003-11-04 21:17:23
    Od: kam <X...@X...plX>

    MK wrote:
> [...]
    > odmawia przyjecia platnosci karta, czyli lamie jeden z glownych warunkow

    Umowa jest zawarta gdy przyjęta została oferta stacji, a więc
    zatankowane paliwo. Dokonanie płatności jest tylko wynikającym z tej
    umowy obowiązkiem kupującego. Stacja uchylająca się od przyjęcia zapłaty
    to wierzyciel w zwłoce. Kodeks cywilny odstąpienia od umowy w tym
    wypadku nie przewiduje.

    KG

  • 53. Data: 2003-11-05 09:02:44
    Od: "slovek" <s...@t...pl>

    > 15 min na spuszczenie paliwa. Dlatego zawsze gdy mam płacić kartą a nie
    mam
    > na wszelki wypadek gotówki to upewniam się czy karty "chodzą". Oczywiście
    > zawsze może się coś zdarzyć ...
    No własnie się zdarzyło - zaraz po mnie wywiesili na wszystkich
    dystrybutorach kartki z informacjią że nie można płacić kartami...
    A tankowałem LPG - czyli wykonał to Pan z obsługi - on powinien był zapytać
    o formę płatności i ew. nie dopuścić do tankowania ... - z tym, że nawet on
    jeszcze nie wiedział ze karty nie działają...

    slovek