  • 11. Data: 2008-09-24 11:38:44
    Temat: Re: platnosc kartą na poczcie
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Wed, 24 Sep 2008 11:28:27 +0200, RobertS napisał(a):

    > wlasnie wykonalem platnosc jak w temacie
    >
    > wykorzystalem karte debetowa, bo to transakcja gotowkowa (oplata jak za
    > wyplate z obcego bankomatu),

    Hmmm czyli dla karty do konta Nordea Spectrum robi nam się już ogromna
    sieć bankomatów a wszystkie darmowe. Szkoda tylko, że na poczcie trzeba
    czasami swoje odstać.

    Xenocide

  • 12. Data: 2008-09-24 11:40:39
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > To może płacący niech się sam zorientuje, bo dla mnie temat wiadomości i
    > poniższy tekst świadczą o tym, że był to cashback.

    cashback polega na tym, że kupujesz coś i dobierasz sobie dodatkową kasę, a
    ja placilem X zl i transakcja również była na kwotę X zł wiec byla to tylko
    wyplata gotowki

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 13. Data: 2008-09-24 11:48:41
    Temat: Re: platnosc kart? na poczcie
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Hmmm czyli dla karty do konta Nordea Spectrum robi nam się już ogromna
    > sieć bankomatów a wszystkie darmowe. Szkoda tylko, że na poczcie trzeba
    > czasami swoje odstać.

    a w Eurobanku prowizja tylko 1 zł, mam karte z Multi i za wyplaty z obcych
    bankomatow nie place...wiec o oplate się nie boję

    oczywiscie są ograniczenia:
    1. kolejki na poczcie, ale jak ktos ma tam cos do zalatwienia to nie musi
    wczesniej szukac bankomatu,
    2. chyba nie na kazdej poczcie są POSy...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 14. Data: 2008-09-24 11:49:46
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "LadyRoot" <l...@a...pl> napisał w wiadomości

    > To może płacący niech się sam zorientuje, bo dla mnie temat wiadomości i
    > poniższy tekst świadczą o tym, że był to cashback.

    Niby z jakiego powodu?

    marekz

  • 15. Data: 2008-09-24 13:21:27
    Od: Piotrek <p...@n...pl>

    k...@g...pl pisze:

    > Wygląda na to, że panie w okienku przenoszą tą procedurę nawet na
    > klientów obcych banków - tego zapomniałem dopisać :)

    Dokładnie taka sama procedura jest w przypadku wypłaty gotówki z
    terminali POS w agencjach PKO (niezależnie od wystawcy karty).

    Piotrek

  • 16. Data: 2008-09-24 14:26:32
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "k...@g...pl" <k...@g...pl> writes:

    > Wygląda na to, że panie w okienku przenoszą tą procedurę nawet na
    > klientów obcych banków - tego zapomniałem dopisać :)

    Ciekawe jak to wyglada w przypadku obcokrajowca...
    --
    Krzysztof Halasa

  • 17. Data: 2008-09-24 21:31:23
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski pisze:

    > Hmmm czyli dla karty do konta Nordea Spectrum robi nam się już ogromna
    > sieć bankomatów a wszystkie darmowe. Szkoda tylko, że na poczcie trzeba
    > czasami swoje odstać.

    Niekoniecznie. Nie znam TOiP Nordea, ale to NIE jest opłata za wypłatę z
    obcego bankomatu, a za wypłatę w obcym banku, albo wypłata gotówki w
    POS. Te opłaty MOGĄ być tożsame. Nie muszą. No i zwykle nie są.

  • 18. Data: 2008-09-24 21:36:17
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Niekoniecznie. Nie znam TOiP Nordea, ale to NIE jest opłata za wypłatę z
    > obcego bankomatu, a za wypłatę w obcym banku, albo wypłata gotówki w POS.
    > Te opłaty MOGĄ być tożsame. Nie muszą. No i zwykle nie są.

    czyli pozostaje kwestia jak zakwalifikowac te operacje?
    czy byla to:
    1. wyplata z obcego bankomatu,
    2. wyplata w placowce obcego banku
    3. wyplata gotowki w POS (obcym).....

    oczywiscie jezeli w toip jest rozrownienie na ww. rodzaje oplat, bo jezeli
    jest to traktowane tak samo to kwalifikacja transakcji nie ma praktycznie
    znaczenia

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 19. Data: 2008-09-25 12:00:16
    Od: "LadyRoot" <l...@a...pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@p...pl> napisał w wiadomości

    > cashback polega na tym, że kupujesz coś i dobierasz sobie dodatkową kasę,
    > a ja placilem X zl i transakcja również była na kwotę X zł wiec byla to
    > tylko wyplata gotowki

    Ok, zmyliły mnie Twoje słowa:

    >mozna wyplacic wiecej niz chce sie zaplacic (...)

    wydawało mi się, że właśnie wypłaciłeś.

    --
    LadyRoot

    -----------------------------------
    The future is not what it used to be.

  • 20. Data: 2008-09-29 08:25:05
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    już wszystko jasne, płatność kartą na poczcie traktowana jest jak "wypłata
    gotówki w placówce obcego banku" - w Multibanku (taryfa nie ma znaczenia)
    operacja taka kosztuje 5 zł

    --
    pozdrawiam
    RobertS

    ps
    ciekawe jak traktują ją inne banki, które mają w ofercie obce bankomaty za 0
    zł (lub 1 zł), wiem że to nie to samo, ale być może w którymś z banków takie
    wypłaty zostały ze sobą zrównane...