  • 1. Data: 2008-09-24 07:56:40
    Temat: kk AIG i GEMoney
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    zainspirowany przez krzysztofa (sf) zadzwonilem na infolinie AIG (bezplatnie
    0800 700 900 więc każdy może sobie pogadac do woli) ;-D

    bank wydaje karty kredytowe, generalnie są one wydawane bez opłat, ale bank
    pobiera miesięcznie 4,90 zł (list zwykly) lub 3,90 zł (e-mail) za przeslanie
    zestawienia transakcji i za "gotowość do udzielenia kredytu" - to taka
    ukryta oplata za kk (46,80 lub 58,80 zł rocznie)

    ubezpieczenie jest, ale nieobowiazkowe (0,33% zadluzenia lub/i 3 zł/m-c)

    oprocentowanie bezgotowkowe 20%, gotowkowe 26% p.a. (wyplata z bankomatu 4%
    min. 6,5zl)

    karta plaska z chipem, mozna placic w necie, GP do 54 dni, zadluzenie (>200
    zl) mozna rozlozyc na raty, ale koszt 18% odsetki + 2% prowizja
    wiec generalnie mało interesujaca opcja

    wniosek sklada sie w placowce, wystarczy wyciąg z konta za ostatni miesiąc z
    wplywem wynagrodzenia (min. 500 zl) lub zaswiadczenie o zarobkach

    warunki karty nie sa dramatyczne, ale jak ktos zapomni splacic te 3,90-4,90
    zl to podejrzewam, ze oplata "karna" wyniesie kilkadziesiat pln (o to nie
    zapytalem)
    - czyli normalna kk z "pułapką" na klienta...

    GE Money - autokarta
    zdecydowalem sie na nia ze wzgledu na bonus (2,5%) przy nabywaniu benzyny...

    karta bezplatna w 1 roku (pozniej 85zl!!!/rok)
    z ubezp. mozna zrezygnowac
    kart z paskiem, wypukla, mozna placic w necie
    wniosek wypelnia sie m.in. tel., umowe przywozi kurier, odsyla sie
    samodzielnie (nie trzeba sie spieszyc przy kurierze)
    wystarczy oswiadczenie o zarobkach

    reszta warunkow w necie (o dziwo GE udostepnia TOiP w sieci) i dodatkowo
    jest podgląd internetowy (zobaczymy jaki)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2008-09-24 08:16:35
    Temat: Re: kk AIG i GEMoney
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 24 Wrz, 09:56, "RobertS" <b...@p...pl> wrote:
> [...]
    > zapytalem)
    > - czyli normalna kk z "pułapką" na klienta...

    To wycisnales to samo co ja.

    Odsetki za raty moga byc wyzsze - mi mowiono o 20% i o tym, ze ustala
    je sie konretnie dla danej transakcji w placowce - zapewne przy 24
    ratach bedize to......

> [...]
    >
    > reszta warunkow w necie (o dziwo GE udostepnia TOiP w sieci) i dodatkowo
    > jest podgląd internetowy (zobaczymy jaki)

    Z ubezpieczeniem mnie zaskoczyles.
    GE Money jest znane z wciskania przymusowych oplat.

    Napisz, czy napewno ci sie udalo zrezygnowac.

  • 3. Data: 2008-09-24 09:24:36
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    >Z ubezpieczeniem mnie zaskoczyles.
    >GE Money jest znane z wciskania przymusowych oplat.

    >Napisz, czy napewno ci sie udalo zrezygnowac.

    rano do nich zadzwoniłem, 2h później zadzwonił konsultant i telefonicznie
    wypełniliśmy wniosek, mam wstepnie pozytywna decyzje,
    jutro przyjedzie kurier z papierami = całość odbywa się dość szybko ;-)
    jezeli finalnie wniosek bedzie pozytywny to do 14 dni otrzymam karte
    (poczta), jezeli nie to beda dzwonic z banku

    z ubezpieczen mozna zrezygnowac juz na etapie skladania wniosku,
    konsultantka zaznaczyla jednak, ze wsrod papierow
    dostane info nt ubezpieczen (OWU itp...), gdybym sie na nie zdecydowal to
    mozna je włączyć (i wyłączyć) w dowolnym momencie

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2008-09-24 11:32:54
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Fajnie będzie zapłacić kartą AIG za np. bilety i na lotnisku dowiedziec się, że nie
    lecisz...
    JaC

    -----

  • 5. Data: 2008-09-24 12:04:41
    Od: "sumi" <s...@p...onet.noSPAM.pl>

    "RobertS" wrote in message

    >[...]
    > GE Money - autokarta
    > zdecydowalem sie na nia ze wzgledu na bonus (2,5%) przy nabywaniu
    benzyny...

    mowa jest o zwrocie kasy po miesiącu
    z tego co wyczytałem to piszą tak:
    "Bank co miesiąc dokona Wpłaty na rachunek Twojej karty 2,5% wartości
    płatności dokonanych kartą na stacjach paliw na całym świecie - także przy
    hipermarketach (maksymalna kwota wpłaty to 25 zł miesięcznie)."
    --
    pozdrawiam - Mirek
    http://kredytbankowy.com