eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiplatnosc karta a narodowosc klienta - czy sklep ma prawo odmowic? › platnosc karta a narodowosc klienta - czy sklep ma prawo odmowic?
  • Data: 2006-07-22 15:20:47
    Temat: platnosc karta a narodowosc klienta - czy sklep ma prawo odmowic?
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...syneticon.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Mieszkam od kilku lat w Niemczech, tutaj jestem zameldowany, zarabiam,
    place podatki itd.

    Jako ze wlasnie remontuje mieszkanie, wybralem sie na zakupy do sklepu
    firmy Bauhaus.

    Lista zakupow byla dosc dluga, wiec rachunek wyszedl dosc spory - ponad
    700 euro.
    Wyciagnalem karte aby zaplacic, kasjerka poprosila mnie o dowod, wiec
    jej go okazalem (polski - nowy - dowod osobisty).

    Kasjerka najwidoczniej nie byla pewna, wiec zadzwonila do swojego szefa,
    powiedziala ze ma klienta z rachunkiem ponad 700 euro, ktory chce
    zaplacic karta, i ma polski dowod tozsamosci.
    Jej szef powiedzial, ze musze zaplacic gotowka.

    Poprosilem o rozmowe z szefem, i zapytalem go, dlaczego nie moge
    zaplacic karta, czemu jestem dyskryminowany, czy jestem obywatelem
    drugiej kategorii itd.
    Na kazde pytanie mial jedna odpowiedz - "zadnej dyskusji, musisz placic
    gotowka".


    Czy odmowa przyjecia platnosci karta ze wzgledu na narodowosc klienta
    jest zgodna z prawem?


    --
    Tomasz Chmielewski

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1