eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiplatnosc karta a narodowosc klienta - czy sklep ma prawo odmowic? › Re: platnosc karta a narodowosc klienta - czy sklep ma prawo odmowic?
  • Data: 2006-07-22 16:56:28
    Temat: Re: platnosc karta a narodowosc klienta - czy sklep ma prawo odmowic?
    Od: "fotomania.pl" <lensring@NO_SPAM_lensring.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]



    Użytkownik "Tomasz Chmielewski" <t...@n...syneticon.net> napisał w
    wiadomości news:e9tfoh$lr1$1@newsreader2.netcologne.de...

    > Poprosilem o rozmowe z szefem, i zapytalem go, dlaczego nie moge
    > zaplacic karta, czemu jestem dyskryminowany, czy jestem obywatelem
    > drugiej kategorii itd.
    > Na kazde pytanie mial jedna odpowiedz - "zadnej dyskusji, musisz placic
    > gotowka".


    Grzecznie poprosilbym o dane szefa i wyslal stosowne pismo do centrali .
    To nie jest zakup na odleglosc gdzie adres wysylkowo jest np inny od
    bilingowego i w takim przypadku wiele firm odmawia transakcji .
    W przypadku zakupow "na miejscu " zupelnie nie wiem o co im chodzi . Moze
    tutaj dochodzi do jakies dyskryminacji a to tfuuu


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1