eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiplatnosc karta a narodowosc klienta - czy sklep ma prawo odmowic? › Re: platnosc karta a narodowosc klienta - czy sklep ma prawo odmowic?
  • Data: 2006-07-22 18:47:52
    Temat: Re: platnosc karta a narodowosc klienta - czy sklep ma prawo odmowic?
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...syneticon.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    fotomania.pl wrote:
    > Użytkownik "Tomasz Chmielewski" <t...@n...syneticon.net> napisał w
    > wiadomości news:e9tfoh$lr1$1@newsreader2.netcologne.de...
    >
    >> Poprosilem o rozmowe z szefem, i zapytalem go, dlaczego nie moge
    >> zaplacic karta, czemu jestem dyskryminowany, czy jestem obywatelem
    >> drugiej kategorii itd.
    >> Na kazde pytanie mial jedna odpowiedz - "zadnej dyskusji, musisz placic
    >> gotowka".
    >
    >
    > Grzecznie poprosilbym o dane szefa i wyslal stosowne pismo do centrali .

    Tak, o dane szefa juz poprosilem, teraz wlasnie mysle, co z tym faktem
    zrobic. I pewnie centrala jakies pismo dostanie, pewnie jakis organ UE,
    bo oni lubia takie sprawy, i moze jakas gazeta.


    > To nie jest zakup na odleglosc gdzie adres wysylkowo jest np inny od
    > bilingowego i w takim przypadku wiele firm odmawia transakcji .
    > W przypadku zakupow "na miejscu " zupelnie nie wiem o co im chodzi . Moze
    > tutaj dochodzi do jakies dyskryminacji a to tfuuu

    No ja to tak odebralem - jako dyskryminacje.


    --
    Tomasz Chmielewski

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1