  • 1. Data: 2004-12-05 13:01:25
    Temat: pko inteligo
    Od: m8se <m8se@(POMIDOR)interia.pl>

    Witam.

    Mam pytanie odnosnie pko inteligo - wyczytalem, ze w chwili obecnej jest
    dostepne tylko dla posiadaczy jakiegos rachunku w PKOBP, dajmy na to
    'superkonta'. Wg tabel oplat prowadzenie 'superkonta' kosztuje 4zl, a
    abonament miesieczny za dostep do PKO Inteligo kosztuje 2zl. Jesli chce
    wiec zalozyc 'superkonto' i miec do niego dostep przez net sumarycznie
    bedzie mnie to kosztowac 6zl? Czy tez zakladajac 'superkonto' i potem
    wybierajac dostep do niego przez PKO Inteligo rezygnuje sie ze
    standardowego dostepu na rzecz dostepu przez www i oplata sumarycznie
    wynosci tylko 2zl? Jakos nie umiem sie doszukac odpowiedzi na ich
    stronach. Czy jesli prawidlowa jest odpowiedz '6zl' to czy ma sens
    zakladanie 'superkonta' i jego upgrade czy lepszym rozwiazaniem jest
    zalozenie po prostu zwyklego 'inteligo' za 5zl?

    m8se

    m8

    m8se@(spampek)interia.pl

  • 2. Data: 2004-12-06 06:42:31
    Temat: Re: pko inteligo
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Uzytkownik "m8se" <m8se@(POMIDOR)interia.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > wiec zalozyc 'superkonto' i miec do niego dostep przez net sumarycznie
    > bedzie mnie to kosztowac 6zl? Czy tez zakladajac 'superkonto' i potem

    Tak. 6zl

    > . Czy jesli prawidlowa jest odpowiedz '6zl' to czy ma sens
    > zakladanie 'superkonta' i jego upgrade czy lepszym rozwiazaniem jest
    > zalozenie po prostu zwyklego 'inteligo' za 5zl?

    Po pierwsze Inteligo nie musi kosztowac 5zl (a wlasciwie 6zl).
    Powiedzialbym nawet ze przy normalnym uzytkowaniu konta oplata 4,99zl/mc nie
    bedzie wystepowac. Z oplat stalych pozostaje 0,99zl/mc za karte
    Sam zdecyduj, czy chcesz miec bank:
    - do ktorego mozesz pojsc i pogadac z obsluga (i postac w kolejce...;-),
    - taki w ktorym dostaniesz (oprocz ROR) jakis kredyt na preferencyjnych
    warunkach, np. na samochod,
    - linie kredytowa
    - karte kredytowa itp
    - przelewy przez internet za darmo (do odwolania, potem po 0,50zl/szt)
    - polecenie zaplaty po 0,50zl/szt

    a moze taki, gdzie:
    - standardowa karta VE pozwala placic w inernecie
    - polecenie zaplaty jest za darmo
    - przelewy sa po 0,99zl/szt

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 3. Data: 2004-12-06 10:24:59
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Slawek Kos napisał:

    > a moze taki, gdzie:
    > - standardowa karta VE pozwala placic w inernecie
    > - polecenie zaplaty jest za darmo
    > - przelewy sa po 0,99zl/szt

    - najlepsze powiadomienia SMS w kraju (za 4,99 zl miesiecznie)

    Bartol

  • 4. Data: 2004-12-06 11:18:45
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2004-12-06, Bartol Partol <bartolpartol@gazeta> wrote:

    > - najlepsze powiadomienia SMS w kraju (za 4,99 zl miesiecznie)
    Per rachunek - jak masz kilka to "się nie da" na jeden i już tak
    ładnie nie wychodzi ..

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 5. Data: 2004-12-06 11:24:34
    Od: MarekM <m...@w...INTERIA.i-to.PL>

    Marcin Jurczuk dnia 2004-12-06 12:18 napisał(a) co następuje:
    > Per rachunek - jak masz kilka to "się nie da" na jeden i już tak
    > ładnie nie wychodzi ..

    Raczej per konto: rachunek w nomenklaturze Inteligo to jedno subkonto w
    ramach konta Inteligo, a opłata 4,99zł dotyczy całego konta. ALE jeśli
    klient posiada kilka kont (np. jedno indywidualne, jedno wspólne, jedno
    firmowe), to MUSI zapłacić za powiadomienia za każde z tych trzech kont.

    --
    Marek

  • 6. Data: 2004-12-06 11:32:04
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > jeśli klient posiada kilka kont (np. jedno indywidualne, jedno
    > wspólne, jedno firmowe), to MUSI zapłacić za powiadomienia za każde z
    > tych trzech kont.

    Ciekawe, że nikt jeszcze się tym nie zainteresował. Na jakiej podstawie
    zmuszają do korzystania z płatnej usługi na koncie firmowym jeżeli korzysta
    się z takowej na ROR (lub odwrotnie) ? Może warto tym UOKiK zainteresować?

  • 7. Data: 2004-12-06 11:47:09
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Powiedzialbym nawet ze przy normalnym uzytkowaniu konta oplata 4,99zl/mc
    > nie
    > bedzie wystepowac. Z oplat stalych pozostaje 0,99zl/mc za karte

    Być może zaszło jakieś nieporozumienie :-)

    http://www.inteligo.pl/infosite/
    to inna oferta niż
    https://www.pkointeligo.pl/

  • 8. Data: 2004-12-06 12:38:59
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik SP9LWH napisał:

    > Być może zaszło jakieś nieporozumienie :-)
    >
    > http://www.inteligo.pl/infosite/
    > to inna oferta niż
    > https://www.pkointeligo.pl/

    Wszystko gra. Watek zszedl na porownania.

    Bartol