  • 1. Data: 2004-11-11 07:08:10
    Temat: pieniędze z zagranicy do Polski
    Od: o...@o...pl

    Witam

    Czy ktos wie jak najtaniej przelac pieniadze z UK do Poski?
    Sa to niewielkie sumy, rzędu 50 funtów. W którym banku będzie najtaniej, a czy
    jest jakiś jeszcze inny sposób.Jakiego rzędu to są w ogóle koszty.

    Pozdrawiam
    olkii

  • 2. Data: 2004-11-11 09:30:39
    Temat: Re: pieniędze z zagranicy do Polski
    Od: "Patek" <g...@h...com>

    Ja cos takiego wymyslilem.

    Zaloz sobie w UK konto na PayPalu.
    Dostaniesz od nich dwie karty .

    Mozna wybierac na nie kase w bankomatach z napisem CIRRUS czyli praktycznie
    w calej Polsce.

    Za kazdą tranzakcję płacisz jednego dolara a kurs jest o 1-2 grosze gorszy
    niz w kantorze.

    Robie to juz od prawie roku i wszystko dziala blyskawicznie i
    bezproblemowo.

    PZDR

  • 3. Data: 2004-11-11 10:14:11
    Od: "marcin-99" <m...@t...pl>

    Witam i mam propozycje tzn oferte. Ci ktorzy chcieliby zarobic troche
    to niech pisza. Jest to oferta w 100% oplacalna i sprzwdzona,
    wszystko jest legalnie. Pamiętaj ze nic nie tracisz, a duzo mozesz zyskac.
    Dla zainteresowanych troche wiecej informacji, piszcie:
    o...@i...pl

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2004-11-11 10:46:41
    Od: "Patek" <g...@h...com>

    Gdybym ja mial oferte w 100% oplacalna i sprawdzona to nie pisalbym o tym w
    grupach dyskusyjnych , tylko robil kase.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2004-11-11 11:06:16
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

> [...]
    czy
    > jest jakiś jeszcze inny sposób.Jakiego rzędu to są w ogóle koszty.

    Przy takich kwotach to problemem zapewne bedzie, ze oplaty bankowe sa
    liczone w procentach od przesylanej kwoty "ale nie mniej niz..."
    Ile to jest to ci moga powiedziec w twoim banku w UK...
    Moze www.payU.pl ?
    Tam mozesz placic karta z UK a odbiorca odbierze przelewem.
    Kosztuje to odbierajacego 2,9% + 0,30PLN .
    Przy 50GBP to wyjdzie ok. 9 PLN.
    Watpie abys taniej wykonal przelew miedzynarodowy.
    Ale musisz miec tamtejsza karte umozliwiajaca platnosc w internecie, czyli
    raczej wypukla Visa/MC...

    --
    Pozdrowienia

  • 6. Data: 2004-11-11 17:47:15
    Od: o...@o...pl

> [...]
    > niz w kantorze.
    >
    > Robie to juz od prawie roku  i wszystko dziala blyskawicznie i

    A prowadzenie takiego konta jest również darmowe?
    A te karty to są kredytowe? ( trzeba mieć jakiś limit zarobków, żeby je dostać)

    Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedź

  • 7. Data: 2004-11-11 17:48:10
    Od: o...@o...pl

> [...]

    A prowadzenie takiego konta jest również darmowe?
    A te karty to są kredytowe? ( trzeba mieć jakiś limit zarobków, żeby je dostać)
    I czy z tego konta mogę prowadzić normalne przelewy w UK?

  • 8. Data: 2004-11-11 19:32:41
    Od: "Patek" <g...@h...com>

    Zakladam ze mieszkasz w Angli.

    Najpierw zakladasz sobie konto w normalnym angielskim banku na ulicy.
    (szukaj banku , ktory ma najmniejsze oplaty)

    Teraz idziesz na www.paypal.com i otwierasz u nich konto
    W Paypalu jako forme doładowywania konta podajesz numery twojego banku.
    (konkretnie nr rachunku czekowego)

    Teraz masz juz PayPala i podłączonym normalnym angielskim kontem.

    Paroma kliknieciami robisz sobie bezplatny przelew z tego konta na Paypal.

    Teraz masz juz kase na Paypalu.

    Jak otworzysz konto w PayPalu, dostaniesz od nich karte tzw debit card.
    .
    (nie bedzie to karta kredytowa, MUSISZ MIEC NA KONCIE KASE ABY JA WYBRAC)

    Jako ze PayPal daje ci mozliwosc posiadania dwoch kart, mozesz jedną wyslac
    do Polski.

    W Polsce dziala onabez problemu.

    Obsluga PayPala jest bezplatna.

    Patek

  • 9. Data: 2004-11-12 08:13:58
    Od: o...@o...pl

    Tylko, że jest ten problem, że ja mieszkam w Polsce, a pieniądze musi mi
    wpłacić Anglik( jakiś tam przykładowy ), który mieszka w Anglii.
    A czy można założyć takie konto w Anglii przez kogoś innego, albo z terenu
    Polski?

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2004-11-12 10:14:44
    Od: "Patek" <g...@h...com>

    Zalozenie konta z terenu Polski w Angli jest niemozliwe.
    Ktos inny tez ci nie zalozy konta.
    Aby miec konto musisz byc osobiscie w banku, potwierdzic adres, zarobki itd
    ____

    Jedyne co mozesz zrobic to poprosic Anglika by na siebie zalozyl konto w
    PayPalu i wyslal ci jedną z kart.
    Raczej na to nie pojdzie bo mialbys wtedy dostem do waznych informacji jak
    nr konta , itd.

    Ja myslalem ze ty siedzisz w Angli i chcesz przelewac kase do Polski.
    Sorry.

    Innego wyjscia nie ma.
    PZDR