  • 1. Data: 2002-11-09 13:50:31
    Temat: oprocentowanie rzeczywiste- czy rzeczywiscie?
    Od: "Magda S." <m...@g...pl>

    Ustawa o kredycie konsumenckim dala nam dobrodziejstwo w postaci
    oprocentowania rzeczywistego, ktore mowi rzekomo klinetowi ile procentowo
    faktycznie kosztuje go kredyt. W praktyce wg mnie oprocentowanie
    rzeczywiste nie jest rzeczywistym dosłownie rzecz biorąc - jest zawyżone.
    Dodajac pozycje składajace sie na koszty :wszelkie opłaty i
    oprocentowanie - sprawdzone na podst. symulacji komputerowych
    efektywnie otrzymamy niższy procent.
    Co o tym myslicie? czy moze ktos z was tez sie nad tym zastanawial?

    m.s.

  • 2. Data: 2002-11-09 13:56:51
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Magda S." <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Dodajac pozycje składajace sie na koszty :wszelkie opłaty i
    > oprocentowanie - sprawdzone na podst. symulacji komputerowych

    Blad. Poszukaj w archiwum, zeby niepotrzebnie nie zaczynac dyskusji na temat tego o
    czym bylo na grupie juz wielokrotnie
    http://groups.google.com/groups?as_q=oprocentowanie%
    20rzeczywiste&ie=UTF-8&oe=UTF-8&as_ugroup=pl.biznes.
    banki&lr=&num=100&hl=pl

    Maciej

  • 3. Data: 2002-11-09 14:14:25
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > efektywnie otrzymamy niższy procent.
    > Co o tym myslicie? czy moze ktos z was tez sie nad tym zastanawial?

    Przeczytaj dokładnie głosy w dyskusji, która odbyła się na tej liście w
    pażdzierniku. Między innymi podałem tam precyzyjną definicję RRSP oraz jej
    interpretację praktyczną. Jeżeli będziesz miała dalej wątpliwości, z
    przyjemnością odpowiem. Tensor1.