  • 1. Data: 2012-07-20 07:21:27
    Temat: opłata za niedostarczoną kartę Meritum
    Od: "m7marek" <m...@i...pl>

    Ledwo założyłem konto w Meritum, a już żałuję...
    Próbowałem się dowiedzieć od DOK, ale oni tylko ciągle przepisują formułkę
    z TOiP.
    Po pierwsze niejaki mohink tu mówił, że nie naliczą opłaty jak karta
    nieaktywowana, nieprawda TOiP i DOK mówią co innego. Po drugie ciagle nie
    dostałem karty i okazuje się, że nawet jak jej mi nie dostarczą to i tak
    pobiorą opłatę 2zł, jak np. wyślą 30, wiec ja nie mam szans zrobić zakupy za
    200zł nie posiadając karty, to jest zdzierstwo.

    W ogóle to zakładając konto zarabiające 2tygodnie temu wymyśliłem sobie że
    nie bedę czekała na kuriera i założę w placówce, bo mam po drodze, ale co?
    system przeciążony, czekałem 30min i babka nie mogła wypełnić i wydrukować
    umowy. Jako że pózniej byłem zajęty, dopiero tydzień temu mogłem. Ale w ten
    piątek miała być placówka zamknięta i babka zadzwoniła, że specjalnie dla
    mnie przyjdzie na 5min na podpisanie umowy i znów, tym razem internet jej
    nie działał. Ale poradziła sobie: "pojdę do koleżaniki obok, może u niej
    działa", a koleżanka obok to zupełnie inny bank :)
    Trzeba było zrezygnować po pierwszym niepowodzeniu.

    --
    m7marek

  • 2. Data: 2012-07-20 10:55:43
    Temat: Re: opłata za niedostarczoną kartę Meritum
    Od: "ala.ma.asa gazeta.pl" <a...@g...pl>

> [...]
    > system przeciążony, czekałem 30min i babka nie mogła wypełnić i wydrukować

    miałem tak samo, też pojechałem do placówki, a tam system przeciążony. powiedziałem,
    że
    rezygnuję, to na drugi dzień przyjechał do mnie gostek z tej placówki z umową i
    hasłami
    do logowania.
    oczywiście premię 30zł za podpisanie umowy w placówce dostałem (w nast. miesiącu) :)
    poza tym jednym zgrzytem wszystko działa ok, łącznie z kartą i zwrotami 4% za paliwo.

  • 3. Data: 2012-07-20 11:03:54
    Od: "ala.ma.asa gazeta.pl" <a...@g...pl>

> [...]
    nast. miesiąc
    > u) :)
    > poza tym jednym zgrzytem wszystko działa ok, łącznie z kartą i zwrotami

    poprawka:
    konto miałem aktywne 5go, a premię dostałem 10go.

  • 4. Data: 2012-07-20 11:11:11
    Od: "mohonk" <m...@g...pl>

    m7marek <m...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    za
    > 200zł nie posiadając karty, to jest zdzierstwo.

    Nie wiem co mówi na ten temat TOiP, ale ja zakładałem konto w marcu a kartę
    aktywowałem dopiero w połowie czerwca i do tego czasu żadnych opłat Meritum
    ode mnie nie pobierało.

    Pozdrawiam
    mohonk

  • 5. Data: 2012-07-20 12:34:30
    Od: "m7marek" <m...@i...pl>

    Użytkownik "mohonk" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kartę
    > aktywowałem dopiero w połowie czerwca i do tego czasu żadnych opłat

    widocznie się TOiP zmienił, nowy jest od 12 czerwca 2012

  • 6. Data: 2012-07-20 13:40:26
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Tez zalozylem wlasnie konto prywatne w Meritum.

    W przesylce z banku ...nie otrzymalem "pakietu bezpieczenstwa"
    w zwiazku z czym nie moge sie zalogowac ani nic :)
    Skrobnalem maila i czekam...

  • 7. Data: 2012-07-20 14:32:23
    Od: "m7marek" <m...@i...pl>

    a ile czasu trzeba przetrzymać te 1500zł aby zaliczyły się wpływy potrzebne
    do 4% za paliwo?
    czy mogę od razu przelać z konta na ich pierwszą lokatę?

  • 8. Data: 2012-07-24 11:36:56
    Od: Forum <m...@g...com>

    W dniu piątek, 20 lipca 2012 14:32:23 UTC+2 użytkownik m7marek napisał:
    > a ile czasu trzeba przetrzyma� te 1500z� aby zaliczy�y si� wp�ywy
    potrzebne
    > do 4% za paliwo?
    > czy mogďż˝ od razu przelaďż˝ z konta na ich pierwszďż˝ lokatďż˝?

    Zgodnie z Regulaminem premiowania "transakcji paliwowych" warunkiem wypłaty premii za
    dany miesiąc kalendarzowy jest dokonanie co najmniej jednej transakcji paliwowej oraz
    łączne wpływy na rachunek w kwocie co najmniej 1.500,00 zł. Nie trzeba utrzymywać
    salda na rachunku w takiej wysokości na rachunku.

    Jeśli chodzi o pierwszą lokatę to wygląda tak: "Otwórz konto online, zaloguj się do
    systemu bankowości elektronicznej, otwórz Pierwszą Lokatę". Lokatę można otworzyć w
    ciągu 1 miesiąca od czasu złożenia wniosku o otwarcie rachunku bankowego. Więcej
    informacji na http://www.pierwszalokata.meritumbank.pl/. W przypadku dodatkowych
    pytań zachęcamy do kontaktu pod tel: 801 980 888 (+48) 58 77 88 888

    Meritum Bank