  • 1. Data: 2012-07-20 08:39:56
    Temat: BZWBK Uwaga na oplaty w kontach oszczednosciowych
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Skontrolujcie konta oszczednosciowe w BZWBK, czy nie ponaliczali jakis
    dziwnych oplat.

    Mam tam kilka kont tego typu, konto typu ROR nie istnieje, juz dawno
    zlikwidowane,
    Przewaznie raz w miesiacu wplacam na ktores (na ktorym nie bylo
    obrotow) troche gotowki, ktora po wplacie przelewam do innego banku (1
    raz w miesiacu bezplatne) zostawiajac pozostalosc pod splate KK w
    BZWBK na poczatku nastepnego miesiaca (rowniez bezplatne). przelewam,
    zakladam zlecenie splaty KK i zapominam o sprawie.

    18-o wplacilem troche gotowki na takie oczekujace konto, wczoraj
    jeszcze troche dodalem. Dzis zalogowalem sie do systemu i okazalo sie,
    ze pobrano 18-o. po wplacie, dziwna kwote 5,82 zl.

    Opisane "oplaty i prowizje zwiazane z rachunkiem".

    Naturalnie calosc srodkow zabralem do innego banku nie pozostawiajac
    juz nic pod splate KK - moze jutro doliczyliby oplate np. 3,47 i nie
    wyszlaby splata?

    Pobrana oplata nie pasuje mi do zadnej pozycji z TOiP.
    Zlozylem reklamacje i czekam na odpowiedz na pismie.

    Uprzedzam grupowiczow, bo ktos moze byc w podobnej sytuacji, z kwota
    wplacona pod 100% splate KK w GP.

  • 2. Data: 2012-07-20 08:58:39
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-07-20 08:39, krzysztofsf pisze:
> [...]
    > Zlozylem reklamacje i czekam na odpowiedz na pismie.
    >
    > Uprzedzam grupowiczow, bo ktos moze byc w podobnej sytuacji, z kwota

    sprawdziłem na 2 rachunkach i żadnych opłat nie ma
    a tak samo jak ty, zostały mi tylko oszczędnościowe w BZWBK
    ale z tego co kojarzę, to konto jest bezpłatne, nie trzeba robić na nim
    żadnych obrótow

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 3. Data: 2012-07-20 10:19:16
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    On 20 Lip, 08:39, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:
> [...]
    > Zlozylem reklamacje i czekam na odpowiedz na pismie.
    >
    > Uprzedzam grupowiczow, bo ktos moze byc w podobnej sytuacji, z kwota

    Sprawdź, czy nie masz KO a'la Lokata

  • 4. Data: 2012-07-20 10:51:52
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 20 Lip, 10:19, eisenberg <e...@n...pl> wrote:

    > Sprawdź, czy nie masz KO a'la Lokata

    Mialem zwykle oszczednosciowe pozakladane w czasach belki, przed
    pojawieniem sie kont z codziennym dopisywaniem odsetek.

    Nie wiem, jak moglaby sie tam pojawic taka dziwna kwota. W zeszlym
    miesiacu na innym koncie przelewy (czerwiec/lipiec) dokonaly sie bez
    oplat.

  • 5. Data: 2012-07-21 18:50:17
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "krzysztofsf" 2...@a...goog
    legroups.com

    > Uprzedzam grupowiczow, bo ktos moze byc w podobnej sytuacji,

    SOA#1.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'