  • 21. Data: 2004-06-19 17:45:58
    Temat: Re: opłata mBank - odp mBank
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Sat, 19 Jun 2004 18:44:39 +0200, "JaKi" <j...@g...pl> wrote:

    >uprzejmie informuje, ze oplata zostala pobrana od wyplaty gotowki w
    >bankomacie jak od wyplaty z bankomatu zagranicznego poniewaz wyplata zostala
    >zrealizowana w walucie obcej. Rachunki w mBanku sa prowadzone wylacznie w

    taaa, tyle, że opłata nie ma podstaw. Nigdzie w regulaminie mBanku nie
    ma pozycji opłaty za wypłatę w walucie, a bankomat bez wątpienia nie
    jest zagraniczny.

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 22. Data: 2004-06-19 17:47:15
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "JaKi" <j...@g...pl> wrote in message

    > BTW - smiesznie to wyglada, jak pisze do mBanku, a odpowiedz dostaje z
    > nastepujacego maila :-)
    >
    > ***.****@bremultibank.com.pl

    Eeee... przeciez to jeden bank :). Jeszcze kilka m-cy temu u mnie w firmie
    pracownicy tez mieli konta mailowe w 3 roznych domenach.

    Maciej

  • 23. Data: 2004-06-19 21:53:23
    Temat: Re: opłata mBank
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    gornik wrote:
    > W momencie przejścia przez odprawę paszportową opuszczasz terytorium RP.
    > Reguluje to prawo międzynarodowe (nie chce mi się teraz szukać dokładnej
    > podstawy prawnej)

    Raczej nie ma terenie wyznaczonym granicą państwową obszaru, który nie
    byłby w kraju.
    To gdzie jest przejście i jaki jest skutek przejścia przez kontrolę
    paszportową to trochę inny problem, w żadnym razie nie zmieniający
    statusu terenu znajdującego się za miejscem odprawy.
    Nadal czekam więc na podstawę prawną przeciwnego twierdzenia, tylko
    konkretnie.
    Rozumiem, że wedle waszej teorii popełniając przestępstwo w tym miejscu
    nie odpowiadam w zasadzie przed polskimi sądami?

    KG

  • 24. Data: 2004-06-19 21:56:34
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Piotr wrote:
    > Ponieważ jest to lotniczne przejście graniczne, a zatem przechodząc
    > odprawę paszportową przechodzisz przez granicę.
    > A podstwa ? Myślę że np. Rozporządzenie MSW z dnia 5 grudnia 1991 r. w
    > sprawie zasięgu terytorialnego przejść granicznych oraz sposobu i
    > warunków przekraczania granicy państwowej + akty wykonawcze :)

    A konkretnie?
    Co ma odprawa paszportowa do statusu pewnego terenu?
    Co ma odprawa paszportowa do przekroczenia granicy?

    KG

  • 25. Data: 2004-06-19 22:51:22
    Temat: Re: op??ata mBank
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    JaKi <j...@p...onet.pl> wrote:
    > W pewnym miejscu ktore zwie sie Okeciem stoi termina lotniczy. W tym terminalu
    > lotniczym w hali odlotow stoi sobie bankomat BPH. Bankomat ten jest o tyle
    > sprytny, ze mozna wyplacic z niego walute obca Euro zwana.
    > terytorium Polski, wyplaca jedynie obca walute, ktora jest przeliczanapo kursie
    > sprzedazy banku BPH (BTW - bardzo ladnie ten kurs wyswietla sie na ekraniku
    > bankomatu).

    To bez sensu bo ktoś mający kartę podpiętą do rachunku w EUR, czyli
    jak Maestro Citi kiedyś, czy po prostu kartę w banku jakimś
    zachodnioeuropejskim, będzie miał to EUR przeliczane na PLN a potem
    spowrotem na EUR.

    Tak?

    ___________________/__ tel: +48888299997 __/ mailto:m...@c...pl
    http://www.miernik.ctnet.pl/

  • 26. Data: 2004-06-20 11:39:49
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    > Rozumiem, że wedle waszej teorii popełniając przestępstwo w tym miejscu
    > nie odpowiadam w zasadzie przed polskimi sądami?

    Odpowiadasz, bo jesteś obywatelem polskim ;]

    --
    Pozdrawiam,
    Washko