  • 1. Data: 2004-06-19 04:04:42
    Temat: Komunikacja wewnetrzna w bankach
    Od: p...@b...pl (Lukasz Biegaj)

    Przeszukalem juz cale Google i grupy dyskusyjne, ale nie znalazlem
    konkretnej odpowiedzi na to pytanie, mam nadzieje ze ktos mnie
    wreszcie oswieci (potrzebuje do pracy magisterskiej):

    Jak dzialala wewnetrzna komunikacja bankowa pomiedzy oddzialami
    jednego banku i wieloma bankami w czasach gdy nikt nie myslal jeszcze
    o sieciach, VPNach itd?

    Wdzieczny bede za prosta odpowiedz jak i za bibliografie, oczywiscie.
    Z gory dzieki :-).

    --
    Lukasz Biegaj, BL661-RIPE, LPB1-6BONE, p...@b...pl
    <taw> Moja mozilla za to jest w wersji "rodzinnej" i na

  • 2. Data: 2004-06-19 06:01:35
    Temat: Re: Komunikacja wewnetrzna w bankach
    Od: d...@p...onet.pl (Adam S.)

    > Jak dzialala wewnetrzna komunikacja bankowa pomiedzy oddzialami
    > jednego banku i wieloma bankami w czasach gdy nikt nie myslal jeszcze
    > o sieciach, VPNach itd?

    Kurierzy, poczta potem pewnie telefon, telegraf .Nie ma nic na ten temat
    w książkach na temat historii bankowości ?

  • 3. Data: 2004-06-20 19:23:39
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "Lukasz Biegaj" <p...@b...pl> wrote in message
> [...]
    >
    > Jak dzialala wewnetrzna komunikacja bankowa pomiedzy oddzialami
    > jednego banku i wieloma bankami w czasach gdy nikt nie myslal jeszcze

    W 1997 r. w Creditanstalcie widzialem teleks.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 4. Data: 2004-06-20 21:14:23
    Od: "Jasiu II" <b...@s...pl>

    Ano tak było, jeszcze zapomniałeś o Faxie

  • 5. Data: 2004-06-22 06:59:24
    Od: "hania" <o...@p...onet.pl>

    gołąb pocztowy ;-)

  • 6. Data: 2004-06-22 07:21:01
    Od: "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jasiu II" <b...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Ano tak było, jeszcze zapomniałeś o Faxie
    A jeszcze dawniej kurierzy na klaczkach tudziez ogierach:-)
    Pozdrawiam
    LG