  • 1. Data: 2004-06-18 13:16:26
    Temat: Gdzie najlepsze warunki na konto dla studenta?
    Od: "KarKan" <k...@p...onet.pl>

    No wlasnie.
    Moje pytanie brzmi jak w temacie. Gdzie najlepiej zalozyc konto studenckie.
    Chodzi o najwieksze ulgi i jak najwieksze oprocentowanie.
    DZieki z gory za kazda odpowiedz.
    Pozdrawiam
    Karol ;-)

  • 2. Data: 2004-06-18 13:17:50
    Temat: Re: Gdzie najlepsze warunki na konto dla studenta?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    KarKan <k...@p...onet.pl> wrote:
    > Moje pytanie brzmi jak w temacie. Gdzie najlepiej zalozyc konto
    > studenckie. Chodzi o najwieksze ulgi i jak najwieksze oprocentowanie.
    > DZieki z gory za kazda odpowiedz.

    Millennium, DB, mBank, Multi, BZ WBK

    http://www.PRnews.pl

  • 3. Data: 2004-06-18 14:19:07
    Od: "BW" <e...@n...dziala>

    > Chodzi o najwieksze ulgi i jak najwieksze oprocentowanie.

    Student bedzie trzymal tam dziesiatki tysiecy zlotych ze zalezy mu na
    oprocentowaniu?

    Wiem ze liczy sie kazdy grosz, ale przy kwotach rzedu kilkuset zlotych wiele
    z procentow nie wyciagniesz... w zadnym banku

    --
    Pozdrowienia

  • 4. Data: 2004-06-18 14:48:41
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    napisał w wiadomości news:cauq1r$i$1@news.onet.pl...

    > Millennium, DB, mBank, Multi, BZ WBK

    I jeszcze VWBank.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 5. Data: 2004-06-18 15:02:00
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Tomasz Waszczynski <w...@w...org> wrote:
    > I jeszcze VWBank.

    O nie. Nie psujcie mu bazy klientow! :)

    http://www.PRnews.pl

  • 6. Data: 2004-06-18 15:09:48
    Od: "KarKan" <k...@p...onet.pl>

    > Student bedzie trzymal tam dziesiatki tysiecy zlotych ze zalezy mu na
    > oprocentowaniu?

    Tak bede tam trzymal moje miliony ;-)

  • 7. Data: 2004-06-18 15:28:18
    Od: "hotei" <h...@o...pl>

    Tez nie wiem skad sie wzielo, ze jak student to musi byc biedny... :)

    pozdr
    hotei

  • 8. Data: 2004-06-18 16:32:38
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    > O nie. Nie psujcie mu bazy klientow! :)

    ROTFL !!!!

  • 9. Data: 2004-06-18 16:45:52
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > No wlasnie.
    > Moje pytanie brzmi jak w temacie. Gdzie najlepiej zalozyc konto
    studenckie.

    ING BSK konto student. Karta 6 PLN rocznie. Prowadzenie 2 PLN miesiecznie -
    aktualnie przez 3 miesiace gratis.
    Bankomaty ING BSK za darmo, Euronety za 1 PLN.

    --
    JaKi

  • 10. Data: 2004-06-18 18:00:32
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    http://www.bzwbk.pl/u235/navi/1010 - BZWBK konto X-tra Student. Dużo
    dodatków - m.in. karta Euro<26, ubezpieczenie na życie w cenie karty, itp.

    K.