  • 1. Data: 2002-11-03 20:27:32
    Temat: obligacje
    Od: m...@p...onet.pl

    Jakie i gdzie obecnie jest oprocentowanie obligacji do 2 lat (ile procent)

  • 2. Data: 2002-11-03 20:52:19
    Temat: Re: obligacje
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Jakie i gdzie obecnie jest oprocentowanie obligacji do 2 lat (ile procent)

    https://obligacje.cdm.net.pl/

    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankow

  • 3. Data: 2002-11-04 16:27:50
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    m...@p...onet.pl wrote:
    > Jakie i gdzie obecnie jest oprocentowanie obligacji do 2 lat (ile procent)

    hmm z tego co wiem to obligacje sa co najmniej 2 letnie
    DOS1107 sa na 6,5% (oprocentowanie stale, roczna kapitalizacja odsetek),
    kupujesz za 100 wykupuja od Ciebie za 113,42 (-podatek),
    dwulatki mozna zglosic do wczesniejszego wykupu i nadal sa na 6,5% ale
    od odsetek odejmuja 1 PLN (dla DOS1107).

    pozdrawiam

    romekk