  • 11. Data: 2008-02-29 21:01:57
    Temat: Re: nowości w mbanku?
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2008-02-29 21:49, kashmiri stwierdził, że:
    > To są biura informacji kredytowej, zgodnie z ustawą. A jakim prawem
    > jakiś Związek Banków Polskich??? Przecież to nielegalne!

    Bo ZBP prowadzi bazę MIG-BR?

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 722 099970,

  • 12. Data: 2008-02-29 21:18:50
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl> writes:

    > Dnia 2008-02-29 21:49, kashmiri stwierdził, że:
    >
    > Bo ZBP prowadzi bazę MIG-BR?

    Ale tam jest napisane, że mogą przekazać właściwie każdemu. Myślę, że można
    ten regulamin podesłać do GIODO z pytaniem co on na to.
    KJ

  • 13. Data: 2008-02-29 22:33:54
    Od: jacko <j...@n...orange.pl>

    > To są biura informacji kredytowej, zgodnie z ustawą. A jakim prawem
    > jakiś Związek Banków Polskich??? Przecież to nielegalne!

    ZBP istnieje od dawna i pewnie już wcześniej mbank dawał do nich info o
    statusie klientów. ale pewnie teraz chodzi o otwarcie się na nowe rynki
    i innych 'administratorów'.

    jest to legalne, tyle że jak ci się nie podoba to powinieneś zamknąć
    konta w mbanku przed wejściem w życie nowego regulaminu.

  • 14. Data: 2008-02-29 22:45:53
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    jacko <j...@n...orange.pl> writes:

> [...]
    >
    > jest to legalne, tyle że jak ci się nie podoba to powinieneś zamknąć
    > konta w mbanku przed wejściem w życie nowego regulaminu.

    Sorry.
    tam jest napisane:

    ================
    par 80

    3.Dane osobowe Posiadacza rachunku moga zostac przekazane:
    - podmiotom upoważnionym przez przepisy Prawa bankowego; w tym podmiotom
    swiadczacym na rzecz Banku usługi zgodnie z art. 6a â 6d Prawa bankowego
    - innym podmiotom np. Zwiazek Banków Polskich, biurom informacji gospodarczej.

    ===============

    BIG i ZBP są podane jako przykład. Nigdzie nie jest napisane, że ów 'inny podmiot"
    to nie sklep z marchewką.

    KJ

  • 15. Data: 2008-03-01 01:25:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    MarekZ pisze:

    > Wow! Ekonto 0%! Teraz tyklko dorobić do tego marketing. Że to tak samo
    > dobre jak prawdziwe rate zero procent. :-)

    Mnie to ani ziębi, ani grzeje, bo i tak pieniądze na eKonto wrzucam
    tylko, jak coś z nimi chcę zrobić - normalnie leżą na eMax lub eMax+.

  • 16. Data: 2008-03-01 08:46:44
    Od: Poldekk <n...@g...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Mnie to ani ziębi, ani grzeje, bo i tak pieniądze na eKonto wrzucam
    > tylko, jak coś z nimi chcę zrobić - normalnie leżą na eMax lub eMax+.

    Gorzej, jak ktoś ma mPlan. Wtedy na ekoncie zawsze musi leżeć kwota
    zbliżona do miesięcznej raty kredytu - i są to nieoprocentowane
    pieniądze. Chociaż w sumie to strata paru groszy miesięcznie.

  • 17. Data: 2008-03-01 08:49:51
    Od: jacko <j...@n...orange.pl>

    Kamil Jońca pisze:

    > BIG i ZBP są podane jako przykład. Nigdzie nie jest napisane, że ów 'inny podmiot"
    > to nie sklep z marchewką.

    zgadza się, ale podejrzewam, że ów 'inny podmiot' będzie jednak spełniał
    warunki nakładane przez ustawę o ODO, a przede wszystkim będzie
    musiał zasolić kapuchę za to więc raczej zostaną poważniejsi partnerzy.

  • 18. Data: 2008-03-01 09:07:33
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    jacko <j...@n...orange.pl> writes:

> [...]
    > spełniał warunki nakładane przez ustawę o ODO, a przede wszystkim

    > będzie musiał zasolić kapuchę za to więc raczej zostaną poważniejsi
    To są otwarte drzwi do tego, żeby mbank zaczą udostępniać dane wszystkim
    swoim partnerom biznesowym (np. Orange) Wszystkim. "Poważność partnera"
    nie ma nic do rzeczy.

    KJ
    PS. Osobiście mam wrażenie, że komuś się zapomniało to poprawić, i tam wyszła jakaś
    robocza wersja tego punktu. Ale ...

  • 19. Data: 2008-03-01 09:18:03
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "chriso" <n...@n...pl> wrote in message
    > "par 80
    > 3.Dane osobowe Posiadacza rachunku moga zostac przekazane:
    > - podmiotom upowa6nionym przez przepisy Prawa bankowego; w tym podmiotom
    > swiadczacym na rzecz Banku usługi zgodnie z art. 6a - 6d Prawa bankowego
    > - innym podmiotom np. Zwiazek Banków Polskich, biurom informacji
    > gospodarczej."
    >
    > innym podmiotom? co to za wytrych?

    To sa przepisy regulujace zastosowanie outsourcingu.

    MK

  • 20. Data: 2008-03-01 09:23:37
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "MK" <m...@i...pl> writes:

    > "chriso" <n...@n...pl> wrote in message

    > To sa przepisy regulujace zastosowanie outsourcingu.

    Te 2 drugim podpunkcie też? Nie wydaje mi się.

    KJ