  • 1. Data: 2008-06-03 15:59:04
    Temat: Złoto
    Od: "JJ" <b...@g...pl>

    Witam serdecznie,

    czy ktoś orientuje się jak można zakupić złoto po cenie zbliżonej do
    lodyńskiego fixinga? Jakiś pośrednik to oferuje: open finance, golden egg?

    Pozdrowienia,
    JJ

  • 2. Data: 2008-06-03 20:16:40
    Temat: Re: Złoto
    Od: "Greg" <m...@g...pl>

    Użytkownik "JJ" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > czy ktoś orientuje się jak można zakupić złoto po cenie zbliżonej do
    > lodyńskiego fixinga? Jakiś pośrednik to oferuje: open finance, golden egg?

    Pytanie, czy zależy Ci na fizycznej dostawie?
    Jeśli tak, to:
    http://bank.pox.pl/goldfinance/404/9/

    Jeśli nie, to znacznie korzystniej będzie kupić jednostki jakiegoś ETFa
    podążającego za ruchem cen złota:
    http://www.amex.com/
    http://www.amex.com/etf/mktSum/quotesummary/index.js
    (np. IAU)

    lub:
    http://www.londonstockexchange.com/en-gb/pricesnews/
    prices/system/detailedprices.htm?sym=JE00B1VS3770JEU
    SDETCSB1VS377PHAU

    Na GPW również są notowane podobne produkty, tyle że ich płynność jest
    znikoma.

  • 3. Data: 2008-06-04 05:14:12
    Od: Jan Strybyszewski <g...@...pl>

    JJ pisze:
    > Witam serdecznie,
    >
    > czy ktoś orientuje się jak można zakupić złoto po cenie zbliżonej do
    > lodyńskiego fixinga? Jakiś pośrednik to oferuje: open finance, golden egg?

    RCGLDAOPEN na GPW

    --
    Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/

  • 4. Data: 2008-06-04 05:50:16
    Od: "JJ" <b...@g...pl>

    Dziękuję.

    JJ

  • 5. Data: 2008-07-18 12:37:58
    Od: "Jacek" <m...@g...pl>

    Ja znam pośrednika zagranicą u którego można kupić za cenę LME + 1% marży +
    ubezpieczenie przesyłki, czyli drugi 1%.
    Złoto srebro platyna itd. Raczej wieksza ilość i każdej wielkości sztabki
    ,bilony itp. W małych sztabkach może być trochę drożej.