  • 1. Data: 2002-05-29 09:10:29
    Temat: [news] brawo dla RPP
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Od jutra wszystkie stopy procentowe będą niższe o pół punktu procentowego,
    czyli 50 punktów bazowych - zadecydowała podczas dzisiejszego posiedzenia
    Rada Polityki Pieniężnej.

    Jej decyzja oznacza, że główna stopa rynkowa, czyli minimalna stopa
    28-dniowych operacji otwartego rynku będzie miała wartość 9,0 procent
    (poprzednio 9,5 proc.), stopa redyskontowa weksli wyniesie 10,5 proc.
    (poprzednio 11 proc.), wartość stopy lombardowej wyniesie 12 proc.
    (dotychczas 12,5 proc.), a stopa oprocentowania lokaty terminowej
    przyjmowanej od banków przez NBP będzie wynosiła 6 (wcześniej 6,5 proc.).

    RPP utrzymała jednocześnie neutralne nastawienie w polityce monetarnej

    Za Expander.pl

    --
    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-05-29 09:13:36
    Temat: Re: [news] brawo dla RPP
    Od: Marcos <m...@c...pl>

    Oprocentowanie kredytów też być może spadnie,
    tylko za pół roku ...

    Marcos

  • 3. Data: 2002-05-29 09:24:53
    Od: <y...@y...pl>

    > Od jutra wszystkie stopy procentowe będą niższe o pół punktu procentowego,
    > czyli 50 punktów bazowych - zadecydowała podczas dzisiejszego posiedzenia
    > Rada Polityki Pieniężnej.
    Mało Trochę
> [...]
    > przyjmowanej od banków przez NBP będzie wynosiła 6 (wcześniej 6,5 proc.).
    >
    > RPP utrzymała jednocześnie neutralne nastawienie w polityce monetarnej
    Y.

  • 4. Data: 2002-05-29 09:29:10
    Od: "PiotR K" <p...@p...com>

  • 5. Data: 2002-05-29 10:18:31
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    AMRA <a...@a...com> wrote:
    > Od jutra wszystkie stopy procentowe będą niższe o pół punktu procentowego,
    > czyli 50 punktów bazowych - zadecydowała podczas dzisiejszego posiedzenia
    > Rada Polityki Pieniężnej.

    wierzylem w Balcerowicza i to mnie tylko utwierdza w moim zachwycie nad nim.
    potrafil wzniesc sie ponad spory z rzadem i robic swoje lejac na to,
    czy ktos mu powie ze sie ugial czy nie.

    pozdrawiam

    romekk

  • 6. Data: 2002-05-29 10:30:16
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    > Od jutra wszystkie stopy procentowe będą niższe o pół punktu procentowego,

    Pozytywnie!
    I wilk syty i owca cała :-))

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 7. Data: 2002-05-29 11:00:42
    Temat: Re[2]: [news] brawo dla RPP
    Od: k...@p...onet.pl (Konlin)

    Hello PiotR,

    Wednesday, May 29, 2002, 11:29:10 AM, you wrote:

    PK> lokaty spadna o 0,5 % a kredyty bez zmian

    Lokaty zpadna o 1,5 % a kredyty bez zmian :((

    --
    Best regards,
    Konlin mailto:k...@p...pl