  • 1. Data: 2007-06-28 16:50:20
    Temat: [multibank] -polityka informacyjna :)
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Mam ja Ci eresesa z Multibanku, dziś w tym eresesie pojawiło się coś
    takiego:
    ==============================
    W związku z modernizacją systemu informatycznego MultiBanku w nocy z
    29/30 czerwca oraz 30 czerwca/1 lipca w godz. 4:00-4:30, nastąpi przerwa
    w dostępie do kanałów MultiBanku.

    Wyłączenie obejmuje kanały zdalne (Internet, Automatyczny Serwis
    Telefoniczny, WAP, SMS).
    Call Center będzie dostępne wyłącznie w trybie informacyjnym.

    Bez zmian będą autoryzowane transakcje kartowe.

    Za wszelkie utrudnienia przepraszamy.
    ===============================

    No i fajnie. Tylko, że moim zdaniem wyłączenie systemu 2 noce pod rząd
    *jest* warte komunikatu w systemie transakcyjnym tak z tydzień przed
    owym wyłączeniem.

    KJ

  • 2. Data: 2007-06-28 16:54:27
    Temat: Re: [multibank] -polityka informacyjna :)
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:f60ot5$q21$1@inews.gazeta.pl, *Kamil Jońca* wrote:

    > No i fajnie. Tylko, że moim zdaniem wyłączenie systemu 2 noce pod rząd
    > *jest* warte komunikatu w systemie transakcyjnym tak z tydzień przed
    > owym wyłączeniem.

    Polgodzinne o 4 rano? No nie przesadzaj.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2007-06-28 18:16:01
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 28 Jun 2007 18:50:20 +0200, Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>
    wklepał(-a):

    >No i fajnie. Tylko, że moim zdaniem wyłączenie systemu 2 noce pod rząd
    >*jest* warte komunikatu w systemie transakcyjnym tak z tydzień przed
    >owym wyłączeniem.

    Właśnie, tak samo jak i zawieszenie zbywania j.u. jakiegoś funduszu albo zmiana
    oprocentowania. Po co te komunikaty jak i tak prawie same reklamy się tam
    pojawiają.