  • 1. Data: 2004-03-08 23:29:26
    Temat: multibank - oplaty
    Od: "Przemek" <n...@s...mail.pl>

    Jak wyglada system pobierania oplat za prowadzenia konta w MultiBanku ?
    Wiem, ze kosztuje multikonto jestem 3 zl miesiecznie, ale czy pobieraja oni
    ta oplate raz w miesiacu ? Czy zawsze od razu ksieguja i operacja jest
    widoczna w historii ?
    Co w sytuacji gdy na rachunku brak srodkow ? Wlacza sie debet automatycznie
    ?

  • 2. Data: 2004-03-09 07:52:08
    Temat: Re: multibank - oplaty
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Przemek napisał(a):

    > Jak wyglada system pobierania oplat za prowadzenia konta w MultiBanku ?

    Opłata pobierana jest pod koniec każdego miesiąca

    > Wiem, ze kosztuje multikonto jestem 3 zl miesiecznie,

    Dokładnie 2,70 ;)

    > ale czy pobieraja oni
    > ta oplate raz w miesiacu ?

    Hmmm....to przecież logiczne, nie sądzisz? :P

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 3. Data: 2004-03-09 11:00:37
    Od: "Przemek" <n...@s...mail.pl>

    Moje pytanie wynika z tego, ze na moim konciej bylo 0 srodkow. Zrobil sie
    debet 70 groszy za prowadzenie rachunku. Przelalem 2,50 zl by wyrownac
    debet. Zostalo 1,80 zl, ktore zniklo pozniej bez zadnego potwierdzenia
    dlaczego tak sie stalo...
    Pozniej wplynela wyplata a potwierdzenia pobrania tych 1,80 zl nadal nie ma.

    Czy takie rzeczy sie dzieja gdy na rachunku brakuje srodkow, a pozniej
    wszystko jest odnotowywane ?

  • 4. Data: 2004-03-09 11:16:33
    Od: "Przemek" <n...@s...mail.pl>

    a juz jest ok :)