  • 11. Data: 2003-01-28 16:24:01
    Temat: Re: moderowany mczat SFI
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    I uwaga, przez analogię spróbowałem - i oto jest :)

    http://cafe.mbank.com.pl/transcripts/czat20030127.ht
    ml

    --
    Robert

  • 12. Data: 2003-01-28 17:16:17
    Od: Maciej <m...@N...poczta.fm>

    In article <b16ar3$9bn$1@topaz.icpnet.pl>, Robert wrote:
    > I uwaga, przez analogię spróbowałem - i oto jest :)
    >
    > http://cafe.mbank.com.pl/transcripts/czat20030127.ht
    ml

    Uffff juz po lekturze ....

  • 13. Data: 2003-01-28 17:21:12
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    row.pl, Maciej
    <m...@N...poczta.fm>:

    ml

    > Uffff juz po lekturze ....

    Zbyt dużo to do tej dyskusji nie wniosłeś ;)

    (Nie żebym się czepiał - sam mam sporo takich postów :()

    --
    Robert

  • 14. Data: 2003-01-28 19:35:59
    Od: Maciej <m...@N...poczta.fm>

    In article <b16e6b$buc$1@topaz.icpnet.pl>, Robert wrote:
    row.pl, Maciej

    > Zbyt dużo to do tej dyskusji nie wniosłeś ;)
    > (Nie żebym się czepiał - sam mam sporo takich postów :()

    Coz skoro przeczytalem i nie zadawalem zadnych pytan, to znaczy ze
    wszystko rozumiem o czym mowili i co i jak dziala :))))))))
    Te pare zdan to takie zakonczenie tego watku heheh