  • 11. Data: 2010-01-28 09:09:18
    Temat: Re: minikarta PayPass z Polbanku
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "MK" news:hjqeav$ckf$1@inews.gazeta.pl

    > Wiem, wiem... ale pacany nie daja mozliwosci zakupu w PL i odsylaja do UK,
    > tam polska karta zaplacic sie nie da. Ja tam dzieki temu nie zakupie juz
    > zadnego produktu Toshiby.

    To są uroki tego kraju :) Np. z Polski nigdy nie mogłem się dobić na stronę
    o2 UK, natomiast z Niemiec wchodziłem bez problemu :)
    W niektórych sklepach natomiast niemiecka karta nie przeszła a delfin z
    mBanku spisał się wyśmienicie i zakup mógł zostać zrealizowany.

  • 12. Data: 2010-01-28 15:48:34
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Valdi" <V...@v...pl> writes:

> [...]
    > W niektórych sklepach natomiast niemiecka karta nie przeszła a delfin z
    > mBanku spisał się wyśmienicie i zakup mógł zostać zrealizowany.

    No ale to wszystko tylko jesli nie jest potrzebny AVS. Nie slyszalem o
    tym, by jakis bank w Niemczech (lub w Polsce) to robil - robi to ktorys?
    --
    Krzysztof Halasa