  • 11. Data: 2006-11-23 21:23:27
    Temat: Re: millennium VISA vc MasterCard
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> writes:

    > Przecież w tym samym wątku zacytowałem fragment regulaminu.

    To widzialem, ale moje pytanie nie dotyczylo tresci regulaminu,
    a faktycznych sposobow przeliczen. Ten regulamin takze
    w przeszlosci mylnie opisywal niektore techniczne szczegoly
    i dokladnie tak samo moze byc tym razem.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 12. Data: 2006-11-23 22:07:28
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Krzysztof Halasa napisał(a):

    > To widzialem, ale moje pytanie nie dotyczylo tresci regulaminu,
    > a faktycznych sposobow przeliczen. Ten regulamin takze
    > w przeszlosci mylnie opisywal niektore techniczne szczegoly
    > i dokladnie tak samo moze byc tym razem.

    Do ich systemu nie wlezę, umów z organizacjami nie wytargam. ;-)

    A leguraminowi nie mam co nie wierzyć, zwłaszcza, że
    funkiel-nówka-nieśmigany. ;-)

  • 13. Data: 2006-11-24 13:37:53
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> writes:

    > Do ich systemu nie wlezę, umów z organizacjami nie wytargam. ;-)

    To sie wszystko da sprawdzic.
    Kwestia podwojnych przeliczen przez VISA jest bez sensu, VISA i MC
    przeliczaja z praktycznie dowolnych walut na dowolne inne w jednym
    kroku (i mam wrazenie ze ilosc przeliczen nie ma wplywu na prowizje
    ani kursy).
    --
    Krzysztof Halasa

  • 14. Data: 2006-11-24 14:10:51
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

> [...]
    > przeliczaja z praktycznie dowolnych walut na dowolne inne w jednym
    > kroku (i mam wrazenie ze ilosc przeliczen nie ma wplywu na prowizje

    a ja mam wrazenie ze (przy visa z millanieum) przy zadnych walutach nie
    mialem takiej prowizji jak przy zakupach w euro.
    a kupowalem w walutach tajlandi, malezji i makao.

  • 15. Data: 2006-11-25 14:38:54
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Krzysztof Halasa napisał(a):

    > To sie wszystko da sprawdzic.

    A więc zapraszam do testów. Ja póki co żadnej płatności moją Mille Visą
    poza PLN nie czyniłem.

> [...]
    > przeliczaja z praktycznie dowolnych walut na dowolne inne w jednym
    > kroku (i mam wrazenie ze ilosc przeliczen nie ma wplywu na prowizje

    Może i bez sensu, ale tym większym bezsensem wydaje mi się robienie tak
    poważnych "byków" w leguraminie. Stąd też stwierdzam, że dopóki ktoś
    _merytorycznie_ nie obali twierdzeń regulaminu, dopóty przyjmuję, że
    piszą prawdę. ;-)