  • 1. Data: 2009-12-10 13:32:09
    Temat: meritum bank, oplata od reklamacji
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Witam, czy to jest legalne (lienci indywidualni)

    "Reklamacja (postępowanie wyjaśniające) w sprawie realizacji polecenia
    wypłaty na zlecenie Klienta od kaSdego zlecenia
    100 zł + ew. koszty innych
    banków"

  • 2. Data: 2009-12-10 14:24:05
    Temat: Re: meritum bank, oplata od reklamacji
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 10 Gru, 14:32, "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>
    wrote:
> [...]
    >
    > "Reklamacja (postępowanie wyjaśniające) w sprawie realizacji polecenia
    > wypłaty na zlecenie Klienta od kaSdego zlecenia

    Prawdopodobnie chodzi tu o nieuzasadnioną reklamację. Pamiętam, że
    któryś z banków miał kiedyś taką pozycję w tabeli.

  • 3. Data: 2009-12-11 11:24:44
    Od: ~|_ukasz <l...@a...pl>

    W dniu 2009-12-10 15:24, k...@g...pl pisze:

    > Prawdopodobnie chodzi tu o nieuzasadnioną reklamację. Pamiętam, że
    > któryś z banków miał kiedyś taką pozycję w tabeli.

    O ile pamiętam to wiele banków tak miało...
    ale jak się UOKiK za nie wziął to zapisy zniknęły :)

  • 4. Data: 2009-12-11 12:50:26
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik "~|_ukasz" <l...@a...pl> napisał w
    wiadomości news:hfta5s$l85$1@pippin.nask.net.pl...

    > O ile pamiętam to wiele banków tak miało...
    > ale jak się UOKiK za nie wziął to zapisy zniknęły :)

    a jak sie ma UOKiK do pobierania przez lukas bank oplaty 5 zloty za wyplate
    z ekonta
    w oddziale banku kasy ?

  • 5. Data: 2009-12-11 20:41:14
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Fri, 11 Dec 2009 13:50:26 +0100, wspolna-flaszka.pl wrote:

    > a jak sie ma UOKiK do pobierania przez lukas bank oplaty 5 zloty za wyplate
    > z ekonta
    > w oddziale banku kasy ?

    Samo konto jest darmowe, więc nie ma z tym problemu. Gdyby konto było
    płatne to wówczas UOKiK by się przyczepił.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 6. Data: 2009-12-12 11:06:41
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin Mokrzycki" <m...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Samo konto jest darmowe, więc nie ma z tym problemu. Gdyby konto było
    > płatne to wówczas UOKiK by się przyczepił.

    mnie sie wydaje ze czytalem opinie UOKiK ze chocby konto bylo darmowe bank
    nie moze pobierac oplaty za wyplate
    i wplate poniewaz jest to podstawowa funkcjonalnosc konta .

    NIedawno ktos cytował tylko nie pamietam na jakiej grupie, troche sie wiec
    zdziwilem gdy mnie skasowali 5 zl.