  • 1. Data: 2003-09-17 12:08:50
    Temat: mbank - problemy z bankomatami
    Od: ".:martin:." <m...@m...pl>

    Dzisiaj we Wroclawiu od godz 13 nie moglem wyplacic w kilku bankomatach
    Euronetu pieniedzy z eKonta. Podobnie z kwietkiem od bankomatow odchodzily
    inne osoby z karta z delfinem.
    Ciekawe jak dlugo to potrwa.

    --
    Pozdrawiam. Marcin
    wycisz swoj komputer: http://www.allegro.pl/my_page.php?uid=215064

  • 2. Data: 2003-09-17 12:13:02
    Temat: Re: mbank - problemy z bankomatami
    Od: "RysioPysio" <r...@N...pop.e-wro.pl>

    Użytkownik ".:martin:." <m...@m...pl> napisał w wiadomości
    > : Dzisiaj we Wroclawiu od godz 13 nie moglem wyplacic w kilku bankomatach
    > : Euronetu pieniedzy z eKonta. Podobnie z kwietkiem od bankomatow
    > odchodzily : inne osoby z karta z delfinem.

    Dzwoniłem (Wrocław) do mLinii i dowiedziałem się że "Polcard ma problemy
    z energetyką. Będzie działać po 15 min. lub 2 godzinach. "
    Czyżby Polcard za prąd nie płacił ? :)))

    --
    pozdrawiam
    Rysiek

  • 3. Data: 2003-09-17 12:14:56
    Od: Maruder <m...@b...pl>

    Wed, 17 Sep 2003 14:08:50 +0200, in
    <bk9isk$18k$1@absinth.dialog.net.pl>, .:martin:. wrote:

> [...]
    >Euronetu pieniedzy z eKonta. Podobnie z kwietkiem od bankomatow odchodzily

    To samo w Warszawie :-(

    --
    Maruder
    ...The maggots beat everyone eventually...

  • 4. Data: 2003-09-17 13:18:54
    Od: "Sawinski Piotr" <w...@p...com.pl>

    Miasto: Legnica

    Czas: 10 rano - place bez problemow karta Visa Electron Kredytowa mBanku
    Czas 12 - nie mozna zaplacic VE Kred, ani VE mBanku
    probuje podjac pieniadze z bankomatu - proba nieudana

    Dzwonie do mLinia mBanku i sie dowiaduje, ze ponoc chwilowo nie tylko VE mBanku,
    ale wszystkie VE maja problemy.

    --
    Sawinski Piotr

  • 5. Data: 2003-09-17 15:16:29
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 17 Sep 2003 14:14:56 +0200, Maruder <m...@b...pl>
    napisał(a):

    >To samo w Warszawie :-(

    A ja kurde stawialem na to, ze Auchan potrzebuje gotowki... Zatem
    nie przyjmuje kart twierdzac, ze im system nawalil. :-)))

    Bo mniej wiecej w tym czasie probowalem w katowickim Auchanie placic
    karta VE, to mnie kasjerka pogonila twierdzac, ze o n i maja awarie
    terminali. A to sie okazuje, ze Polcard dal plame. Tylko dlaczego
    supermarket, w ktorym powinien sie znalezc jakis fachman od tych
    rzeczy udziela informacji ze to u nich awaria?

    --
    Adek

  • 6. Data: 2003-09-17 15:47:01
    Od: "rena" <r...@a...pl>

    Użytkownik "Sawinski Piotr" <w...@p...com.pl> napisał w wiadomości

    > Dzwonie do mLinia mBanku i sie dowiaduje, ze ponoc chwilowo nie tylko VE
    mBanku,
    > ale wszystkie VE maja problemy.

    to cie wprowadzili w blad. visa wypukla citi I raz w zyciu tez zawiodla. a
    awaria trwala kilka godzin:(

  • 7. Data: 2003-09-17 17:17:11
    Od: "Sawinski Piotr" <w...@p...com.pl>

    rena wrote:
    > Użytkownik "Sawinski Piotr" <w...@p...com.pl> napisał w
    > wiadomości news:bk9n0j$f01$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > to cie wprowadzili w blad. visa wypukla citi I raz w zyciu tez
    > zawiodla. a awaria trwala kilka godzin:(

    Ja dostalem informacje ze wszystkie VE, natomiast nic nie mowili o VC wiec nie
    wprowadzili mnie w blad, conajwyzej nie powiedzieli wszystkiego.

    --
    Sawinski Piotr

  • 8. Data: 2003-09-17 22:10:25
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    A_Zet <a...@p...onet.pl> writes:

> [...]
    > supermarket, w ktorym powinien sie znalezc jakis fachman od tych
    > rzeczy udziela informacji ze to u nich awaria?

    No bo to u nich przeciez - u nich w sensie _ich_ centrum karcianego,
    a nie u klienta (w sensie wystawcy karty klienta).
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH