  • 101. Data: 2010-03-01 12:16:16
    Temat: Re: mbank i radio Maryja
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" news:hmg9ul$1m7$1@inews.gazeta.pl

    > Zerwanie ścięgna miało być jakoby karą Bożą za moją niechęć do dotowania
    RR.
    > Wyraziłem swoją opinię bodajże na grupie regionalnej, białostockiej. :)

    Bóg za dobre rzecz wynagradza a za złe karze. IMHO nie wspieranie wojującego
    katolicyzmu, prywatnych geszeftów i dostatniego życia Rydza jest dobrym
    uczynkiem, za który kara raczej nie powinna cię spotkać - górze chyba
    podpadłeś za coś innego.

    > Po dwóch latach widać wyraźnie, że to naprawdę była kara Boża, skoro
    ścięgno
    > przyrosło -- tylko Bóg potrafi uzdrowić, gdy skaleczy. :) Wiadomo też, że
    Bóg
    > mnie ukarał chorobą płuc -- prawdopodobnie to z powodu chorych płuc
    traciłem
    > w tamtym czasie przytomność.

    Tak jak napisałem wyżej to chyba nie kara za nie wspieranie po przez datki
    prywatnych geszeftów Rydzyka, który chyba nie tylko w moim odczuciu minął
    się z powołaniem.

    > Narkotyki (Nepilt, Diffumax, Ventolin) czynią cuda -- płuca pracują coraz
    lepiej. :)

    No i gra gitara.

    > Szkoda, że za ćpanie zabrałem się tak późno -- jedynie lekarka
    laryngologii
    > dopatrywała się przed laty choroby płuc.

    Powinieneś walczyć o legalizację THC - też ma zbawienny wpływ na zdrowie.
    Nie wiem jak dla tych co chorują na płuca ale przy stwardnieniu rozsiadnym
    "anielskie ziele" działa cuda.

    > Neplit zacząłem ćpać w tak zwanym
    > przededniu (na dwa dni?) przed atakiem duszności, który mógł (i powinien
    ;)
    > chyba?) zakończyć życie mojego ciała. :)

    żyjesz nadal, więc nie taki diabeł straszny jak go malują ;)

    > Jeżeli na mohery padł blady strach (a chyba taka miała być intencja Boga
    > wg Rydzyka) po zerwaniu ścięgna, to teraz mohery czują ulgę, bo jednak
    > ścięgno przyrosło i mam efekty lepsze niż można było oczekiwać. :)

    masz chody na górze - zazdroszczę :)

    > Rydzyk i inni ,,dobrodzieje'' nie walczą ze złem, nie walczą z
    kalectwem...

    dobrze prawisz - oni walczą nie z kimś ani z czymś oni walczą o... walczą o
    pieniądze.

    > Z kalectwem walczą lekarze, których prześladowała partia Rydzyka -- Prawo
    > i Sprawiedliwość.

    nie wszyscy lekarze walczą ale OK, przyznaję Tobie rację w tej kwestii.

    > (BTW -- to spokrewnione słowa, więc nazwa partii jest
    > nieco bezsensowna

    Przeproście i Spier...jcie :) pasuje IMHO idealnie

    > W czasie kupowania Nowego Volva S40
    > sprzedawca wypowiedział bezbłędnie to imię -- z satysfakcją. :)

    plebs raczej nie porywa się na nowe volvo (volva?) S40 więc podejście
    sprzedawcy nie powinno dziwić ;)
    Chociaż mnie też miło traktowali jak kupowałem foczkę. Ale to chyba dlatego,
    że była kupowana po drugiej stronie Odry he he he :)
    Z upływem czasu jednak widzę, że jak kupować to tylko sprawdzone używane
    bryczki :)

    Pozdrawiam.

  • 102. Data: 2010-03-01 12:52:41
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Valdi" hmg9kf$p4k$...@n...interia.pl

> [...]
    > katolicyzmu, prywatnych geszeftów i dostatniego życia Rydza jest dobrym
    > uczynkiem, za który kara raczej nie powinna cię spotkać - górze chyba

    Podpadłem Mu **płacąc** na Rydzyka i Rydzykowi podobnych. :)

    > Tak jak napisałem wyżej to chyba nie kara za nie wspieranie po przez datki
    > prywatnych geszeftów Rydzyka, który chyba nie tylko w moim odczuciu minął
    > się z powołaniem.

    To była kara za moje wspieranie -- uporczywe, pozbawione uzasadnienia
    rozumnego... :) Zaniechanie -- poskutkowało zrośnięciem. :)

    :)

    > No i gra gitara.

    Ale czasu straciłem dużo. :) I płucka trochę ;) bolą. :)

    > Powinieneś walczyć o legalizację THC - też ma zbawienny wpływ na zdrowie.

    A co to THC?

    > Nie wiem jak dla tych co chorują na płuca ale przy stwardnieniu rozsiadnym
    > "anielskie ziele" działa cuda.

    A co jest to rosiadne stwardnienie? Może rozsiane? Ale nadal nie znam problemu.

    > żyjesz nadal, więc nie taki diabeł straszny jak go malują ;)

    Diabeł jest straszny! To znaczy -- boi się. :) (ma stracha!)

    [..] złe duchy także wierzą -- i drżą [..]

    Tylko dobre duchy nie strachają się. :)

    > masz chody na górze - zazdroszczę :)

    Mam -- jestem własnością ,,Góry''. :) I będę te chody wykorzystywał do
    walki z religią i z Kościołem JPII -- umarł ów ,,wielki'' przedwcześnie
    a Bóg w godzinie śmierci JPII umieścił moją datę urodzin. :)

    > dobrze prawisz - oni walczą nie z kimś ani z czymś oni walczą
    > o... walczą o pieniądze.

    O pieniądze, które dadzą im władzę. :) Motyw znany od stuleci. :)
    Im władzę a ich rodzinom propagację ich genów. :)

    > nie wszyscy lekarze walczą ale OK, przyznaję Tobie rację w tej kwestii.

    Judasz był wybrańcem Boga, a jednak został potępiony.
    Jedna jaskółka wiosny nie czyni. :)

    Gdy milion lekarzy uzdrowi pięć miliardów ludzi -- nie słychać o tym,
    ale gdy jeden lekarz popełni błąd -- słychać o tym długo i daleko.

    > Przeproście i Spier...jcie :) pasuje IMHO idealnie

    :)

    > plebs raczej nie porywa się na nowe volvo (volva?) S40 więc podejście
    > sprzedawcy nie powinno dziwić ;)

    Policzmy... Średnia pensja to 3 brutto, 2 netto... Na taki
    samochód trzeba odłożyć czteroletnią pensję. :) Ale przez te
    cztery lata trzeba jeść, ubierać się, spłacać kredyt mieszkaniowy,
    opłacać mieszkanie (ogrzewanie, elektryczność itd.) edukować się,
    utrzymywać rodzinę... :)

    Efekt prosty... :)

    > Chociaż mnie też miło traktowali jak kupowałem foczkę. Ale to
    > chyba dlatego, że była kupowana po drugiej stronie Odry he he he :)

    A co to Foczka? :) (bo przeca nie samolot)

    > Z upływem czasu jednak widzę, że jak kupować to tylko
    > sprawdzone używane bryczki :)

    Ja miałem (mam nadal) używany. :) Po 15 latach mego używania
    jest w lepszym stanie niż był, gdy go kupiłem. :)

    > Pozdrawiam.

    Ja także -- zdrowia nigdy dosyć. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 103. Data: 2010-03-01 13:54:45
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" hmgdgq$ek5$...@i...gazeta.pl

    > Podpadłem Mu **płacąc** na Rydzyka i Rydzykowi podobnych. :)

    Wspierałem to radio aż do wybuchu afery z dofinansowaniem studni i ogrzewania
    geotermalnego. Dlaczego Bóg ukarał mnie, gdy się akurat wycofałem? A dlaczego
    policjant karze kierowcę za przekroczenie szybkości dopiero wtedy, gdy ten
    spokojnie siedzi obok karzącego? :)

    RR dostało dofinansowanie, więc moja skrucha była spóźniona. :)
    RR rozwinęło się absurdalnie, więc moja skrucha była spóźniona. :)

    Bóg ukarał? W pewnym sensie jedynie tylko pozwolił na ukaranie,
    czyli dopuścił zło, jakim było przeklinanie (mnie i nie tylko
    mnie) przez ,,moherowe berety''.

    Dlaczego ukarał (czy raczej dopuścił karę)? -- aby mi ukazać
    efekt ,,miłości'' moherowej, za którą i ja ponoszę odpowiedzialność. :)

    Palacz pali i jest zdrowy, po czym rzuca palenie, ale choroba rozwija się!
    Podobnie z pijakiem czy jakąkolwiek przyczyną. :)

    Przekraczamy dozwoloną szybkość, przed zakrętem zwalniamy, ale
    jest za późno na uniknięcie wypadku -- ,,kara'' następuje już
    po zmniejszeniu szybkości lub w trakcie jej zmniejszania. :)

    Zazwyczaj ,,kara'' przychodzi niejako po czasie. Dostał ktoś z Was mandat
    za przekroczenie szybkości w czasie trwania tegoż przekraczania? Może za
    parkowanie czasami dostajemy takie mandaty. Zazwyczaj dopiero wówczas,
    gdy już właśnie chcemy odjechać. :) W protiwpołożnym płacimy znacznie później. :)

    Trzeba zapłacić za marnowanie ludzkiego życia -- i ja nie mam pretensji do Boga za
    zerwane ścięgno. :)

    Ojciec Rydzyk ma szkołę -- aby w niej uczyć swoje pociechy, trzeba mieć szmal,
    ale aby mieć szmal, trzeb zarobić, a pracy porządnej brak, więc trzeba zarobić
    na handlu wódą! I ja tę szkołę budowałem pośrednio swoim wspieraniem.

    Warto zauważyć, że od czasu, gdy zaprzestałem wspierania, wracam do zdrowia
    (zerwanie ścięgna ma miejsce ,,na krawędzi'' wpierania; wcześniej są złamane
    dwa palce -- z głodu; jeszcze wcześniej rozsypane kolano -- z nadmiaru wilgoci;
    obok tego jest ogólne pogarszanie stanu zdrowia, w tym niszczenie płuc...)
    i w ogóle moje życie jest coraz przyjemniejsze. :) Ale jak palacz nie wróci
    do zdrowia natychmiast po zgaszeniu ostatniego papierosa czy pijak po odstawieniu
    ostatniego kieliszka, tak i ja nie wrócę do zdrowia w mgnieniu oka. :)

    Kara jakaś za głupotę wspierania Rydzyka musi być. :)
    Zwłaszcza wtedy, gdy RR jednak dostało (chyba 27 milionów
    złotych) szmal na absurdalne (bo drogie) ogrzewanie. :)

    Rydzyk nie ma doświadczenia w budowie takich studni, a ci, którzy je mają,
    budują znacznie mniejszym kosztem elektrociepłownie znacznie większej mocy. :)

    Ale za to, że uczciwie zerwałem z głupotą, jaką jest wspieranie
    Rydzyka i jego imperium zła, Bóg nagrodził wyzdrowieniem palca. :)
    Pobłogosławił nowym samochodem i przypomniał, że jako dziecko
    dużo wędrowałem, później jeździłem bardzo dużo rowerem, następnie
    motocyklem, aż w końcu różnymi samochodami, aby wreszcie sobie kupić
    samochód, którym miałem zwiedzać świat bez pociągów i autokarów, gdzie
    spotykały mnie choroby (urodziłem się chorowity) i inne smutki...

    I gdy będę wywalał szmal na swoje wycieczki, :) zamiast na Rydzykowe,
    na pewno Bóg pobłogosławi mi, dzięki czemu będę zwiedzał świat, aby chwalić
    dzieła Boże :) -- Nowym Volvem S40, które się starzeje czy innym, lepszy
    samochodem -- trudno zgadnąć. :)

    Wszystkim chorym na ,,płacenie'' życzę zdrowia duszy a wszystkim
    w ogóle, Rydzykowi także -- życzę zdrowia i duszy, i ciała. :)
    Bóg jest wszechmogący, dlatego potrafi dawać Rydzykowi bez
    pośredników typu UE, Fiskus itd.! Zechce dać -- da, ale jeśli nie daje,
    to znaczy, że nie chce dawać i nie należy oddawać mu swoich (czasami
    w pocie czoła zdobywanych) pieniędzy czy innych dóbr deficytowych.

    PŚ mówi wyraźnie o tym, że ma być ,,po równo'' -- nie o to chodzi, aby
    jednym ludziom dać utrapienie a innym ulgę. :) Można by Rydzykowi dawać
    w takiej sytuacji, gdy przeciętny Polak topiłby się w przepychu, zaś Rydzyk
    cierpiałby głód, ale nie w takiej, gdy Rydzyk tapla się w przepychu za cudze
    pieniądze, a moherom nie starcza na bezkonsewantowy chleb. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 104. Data: 2010-03-01 17:43:15
    Temat: Re: paranoja na sile przybiera...
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Valdi" <V...@v...pl> writes:

    > a po czym się poznaje, że dane radio jest radiem chrześcijańskim? :)

    Powinno miec odpowiednie cechy, np. dzialanie w duchu Biblii wydaje sie
    byc warunkiem koniecznym.

    > czy na stronie RM nie ma jakieś archiwum w MP3 itp. ?

    Ale czy to jest dokladnie to, co na antenie?
    Jakis szczegolny np. link?
    --
    Krzysztof Halasa

  • 105. Data: 2010-03-01 17:48:53
    Temat: Re: mBank - Maryja
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    z...@o...pl writes:

    > firma kurierska znana z bardzo niskiej jakości usług, które świadczy.
    > między innymi jej kurierzy notorycznie doręczają umowy bez żadania
    > dowodu osobistego od klienta. Używając słow Rydzyka "współdziałają
    > ze złem", bo umożliwiają zakładanie kont w mbanku na fałszywe dane.
    >
    > Dopóki mBank współpracuje z siódemką, jest niewiarygodny w moich oczach.

    To bez znaczenia, takie umowy powinny byc zawierane w obecnosci
    notariusza i tyle.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 106. Data: 2010-03-01 18:49:22
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Krzysztof Halasa" news:m3tyt0lyz0.fsf@intrepid.localdomain

    > Powinno miec odpowiednie cechy, np. dzialanie w duchu Biblii wydaje sie
    > byc warunkiem koniecznym.

    no to chyba RM nie można z całą pewnością zaliczyć do stacji stricte
    chrześcijańskich.

    > Ale czy to jest dokladnie to, co na antenie?
    > Jakis szczegolny np. link?

    nie wiem, nie sprawdzałem.

  • 107. Data: 2010-03-01 23:15:10
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Krzysztof Halasa" m...@i...localdomain

    > To bez znaczenia, takie umowy powinny byc zawierane w obecnosci
    > notariusza i tyle.

    I czterech świadków -- dwóch musi mieć podwyższoną wiarygodność społeczną. ;)
    Dowód osobisty zaś musi być zbadany na okoliczność nieautentyczności. ;)
    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 108. Data: 2010-03-01 23:17:56
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Krzysztof Halasa" m...@i...localdomain

    > Powinno miec odpowiednie cechy, np. dzialanie w duchu Biblii wydaje sie
    > byc warunkiem koniecznym.

    Ale niewystarczającym -- żydzi powołują się na Stary Testament. ;)

    W RR głównie ględzi się o tym, co ma nikły związek z Biblią. :)
    Albo ja na te akurat audycje trafiam -- rzadko słucham tego radia.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 109. Data: 2010-03-02 20:49:56
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console20>

    "Kamil "Jońca"" 8...@a...kjonca

    > Zakładałem parę kont zdalnie (i nie tylko) i akurat nie tylko kurierzy 7
    > o tym zapominali.

    Może warto ukraść komuś dowód osobisty i sprawdzić. ;)

    Czy wpłaty na konto w mBanku na Poczcie są przyjmowane bez opłat?
    Problem lewych blankietów będzie odradzał się. Łatwo jednak
    o ograniczenie tegoż -- wystarczy sprawić, aby na RR itp.
    instytucje wpłaty były przyjmowane na Poczcie bez prowizji.
    (bo chyba głównie chodzi o Pocztę, ale można też sprawić,
    aby i inne banki przyjmowały takie wplaty za freeko)

    Oszust założy konto, ale nie wpisze go do ,,rejestru''
    wpłat bezprowizyjnych.

    Ja kiedyś drukowałem blankiety (najpierw sam z nich korzystałem,
    później drukowałem je innym, aż wreszcie drukowałem uniwersalne)
    i rozmawiałem z Eugeniuszem Makulskim o możliwości przyjmowania
    bezprowizyjnych wpłat na jego sanktuarium.

    Makulski odmówił współpracy, celem której miało być porozumienie
    z Pocztą, choć same blankiety wpłat na tyle mu spodobały się, że
    sam (nie osobiście -- drukowali jego ludzie) zaczął je drukować.
    (je, czyli blankiety w ogóle, choć niedokładnie takie same jak moje)

    Dla mnie zaproponował pieniądze na drukowanie blankietów. :)

    Ja chciałem jego zgody na umieszczenie skanu jego podpisu
    pod cytatem z jego słów i błogosławieństwa, :) on zaś dawał
    mi pieniądze na druk. :) Szybko zauważyłem, że daje zdecydowanie
    za dużo (na dodatek bez jakiegokolwiek pokwitowania) i że mógłbym
    zrobić niezły interes -- druk (choć opłacony przez Makulskiego)
    bym odliczył od kosztów uzyskania przychodu a od Makulskiego
    wziąłbym zaświadczenie o darowiźnie, którą bym odliczył od
    przychodu. :) Oczywiście VAT też by został odliczony przy
    drukowaniu... Zysk nad zyskami -- wówczas zysk ów widziałem
    ,,gołym okiem'' natychmiast. Makulski uznał, że moje blankiety
    są za krótkie, to znaczy mają o jeden ,,odcinek'' za mało.
    (banki uznały, że to dobry blankiet, poczty też, ale Makulski
    uznał, że za krótki)

    Kilogramy blankietu gdzieś leżą (walają się -- jak się to mówi) jeszcze...

    Aby było jasne -- nie jestem ,,poligrafem'' i zająłem się tym dla ,,zabicia czasu''.
    :)
    Na blankietach chciałem zamieścić skan makiety kościoła.
    (kościołów -- bo innym też proponowałem takie blankiety; oczywiście
    za każdym razem wyraźnie zaznaczałem, że nie chcę w zamian pieniędzy)

    Blankiety były ,,opiniowane'' przez pracowników banków i poczt.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 110. Data: 2010-03-03 06:20:27
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console20> wrote in
    message news:hmjtlr$3ko$1@inews.gazeta.pl...

    Wiesz Eneuel, jest takie mądre polskie powiedzenie: lepiej z mądrym stracić
    niż z głupim zyskać. Przeczytaj jeszcze raz to, co pisałeś o swojej
    przeszłości (tu i w wielu innych postach na grupie), popatrz na siebie
    teraz - a zrozumiesz, dlaczego to przysłowie jest tak mądre i warto się nim
    kierować.

    k :)