  • 1. Data: 2003-05-12 20:14:49
    Temat: [mbank] hasła jednorazowe
    Od: Mariusz Mazur <m...@N...pl>

    Czy jest gdzieś jakiś sposób, żeby je 'wyłączyć'? Naprawdę nie są mi one do
    niczego potrzebne, a się niemile zaskoczyłem jak przed chwilą chciałem zrobić
    swój pierwszy w życiu przelew (za którymś razem zapisałem numer konta bez
    spacji, ani innych znaczków, to go skubaniec łyknął).

    A jeśli muszę z nich korzystać 'bo tak', to ich generowanie jest jakoś płatne?
    I ile się czeka, aż zawitają w moim domu?

    - jedynie mechanicznie reagujesz. { Osho }

  • 2. Data: 2003-05-12 20:20:13
    Temat: Re: [mbank] hasła jednorazowe
    Od: "Shield" <s...@p...onet.remove.all.no.spam.pl>

    > A jeśli muszę z nich korzystać 'bo tak', to ich generowanie jest
    > jakoś płatne? I ile się czeka, aż zawitają w moim domu?

    Niestety, na stronie www musisz ich uzywac. Zamowienie listy nic nie
    kosztuje. Ja czekalem okolo tygodnia od zamowienia.

    Pzdr.
    Shield.

  • 3. Data: 2003-05-12 20:59:19
    Od: "Gelbo" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Shield" <s...@p...onet.remove.all.no.spam.pl> napisał w
    wiadomości news:b9ovlv$68a$1@walker.pcmedia.com.pl...

    > Niestety, na stronie www musisz ich uzywac. Zamowienie listy nic nie
    > kosztuje. Ja czekalem okolo tygodnia od zamowienia.
    >
    > Pzdr.
    > Shield.

    Ja czekale okolo 10 dni razem z weekendem.
    Gelbo
    http://nakarte.pl