  • 11. Data: 2005-06-23 10:27:51
    Temat: Re: mbank - awaria?
    Od: "Artur O." <d...@w...pl>

    Użytkownik "LPoD" <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff> napisał w wiadomości
    news:d9e2oc$mj$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Artur O." <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    > news:d9e2cs$rcd$1@nemesis.news.tpi.pl...
    >

    > > zmien linuxa na windows - poprawi sie.

    > Nie wygląda mi to na linuksa. ;>

    Czy masz problemy z rozumieniem slowa pisanego ?

  • 12. Data: 2005-06-23 10:28:47
    Od: "LaCosaNostra." <l...@N...pl>

    Użytkownik "gornik" <g...@g...w.pl> napisał
    > Może zamiast śmiecić na grupie naprawisz sobie kompa ? Bo to jest problem
    > tylko i wyłącznie u Ciebie

    rzeczywiscie. przepraszam.
    po restarcie komputera wszystko wrocilo do normy.
    wredna windoza.........

  • 13. Data: 2005-06-23 10:32:12
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

    > Czy masz problemy z rozumieniem slowa pisanego ?

    ja tez mam ten problem
    mozesz rozwinac swoje pytanie

    kursor

  • 14. Data: 2005-06-23 10:38:17
    Od: "LPoD" <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff>

    > Czy masz problemy z rozumieniem slowa pisanego ?

    Raczej nie.

  • 15. Data: 2005-06-23 11:44:46
    Od: "Artur O." <d...@w...pl>

    Użytkownik "b2d2" <d...@p...fm> napisał w wiadomości

    > \
    > Sie tam znasz, popracujesz w MOPSIE, w Irlandii to sie przyuczysz :-))

    moj Boze !
    Gdzie ten Twoj smrod az tutaj przywialo ?????

    AO

  • 16. Data: 2005-06-23 11:53:59
    Od: "b2d2" <d...@p...fm>

    > Nie wygląda mi to na linuksa. ;>
    \
    Sie tam znasz, popracujesz w MOPSIE, w Irlandii to sie przyuczysz :-))
    --
    Pinio