  • 1. Data: 2009-07-10 14:49:34
    Temat: mam wyrzuty sumienia
    Od: Delfino Delphis <D...@w...poczta.onet.pl>

    Bo pozajmowałem krótkie pozycje i teraz siłą rzeczy cieszę się ze złych
    informacji. Tutaj bezrobocie rośnie, tutaj dziura coraz większa, firmy
    bankrutują, indeksy lecą, ludzie tracą fortuny, a ja siedzę i liczę na
    więcej. Nie mogę tego znieść. Ratunku!! Nie macie wyrzutów sumienia? ;P

  • 2. Data: 2009-07-10 15:03:50
    Temat: Re: mam wyrzuty sumienia
    Od: "Gonzo" <g...@n...net>

> [...]
    > bankrutują, indeksy lecą, ludzie tracą fortuny, a ja siedzę i liczę na
    > więcej. Nie mogę tego znieść. Ratunku!! Nie macie wyrzutów sumienia? ;P

    Nie. Co zarobie to znow zainwestuje (firme, dom...). Gorzej gdybym tracil ze
    wszystkimi.

  • 3. Data: 2009-07-10 15:06:02
    Od: Delfino Delphis <D...@w...poczta.onet.pl>

    Gonzo wrote:

    > Nie. Co zarobie to znow zainwestuje (firme, dom...). Gorzej gdybym tracil
    > ze wszystkimi.

    Hmm, ale nie masz wrażenia, że zarabiasz na cudzym nieszczęściu? I nie
    chodzi tutaj o tego, co nieopatrznie zajął długą pozycję, bo taka jest ta
    gra. Ale na nieszczęściu tych milionów co na świecie tracą pracę i padają
    ofiarami kryzysu itd., w końcu zajmując krótką pozycję na to się gra.

  • 4. Data: 2009-07-10 15:14:35
    Od: TT <t...@o...pl>

    Delfino Delphis napisał(a):
> [...]
    > bankrutują, indeksy lecą, ludzie tracą fortuny, a ja siedzę i liczę na
    > więcej. Nie mogę tego znieść. Ratunku!! Nie macie wyrzutów sumienia? ;P

    To da się leczyć, poszukaj dobrego specjalistę :).

    Tu masz opis twojego problemu.
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Zachowanie_antyspo%C5%8
    2eczne

    TT.

  • 5. Data: 2009-07-10 15:16:48
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik "Delfino Delphis" <D...@w...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:h37lcq$sl0$1@news.onet.pl...

> [...]
    > gra. Ale na nieszczęściu tych milionów co na świecie tracą pracę i padają
    > ofiarami kryzysu itd., w końcu zajmując krótką pozycję na to się gra.

    Nie martw się, jeszcze za to zapłacisz ;-)

  • 6. Data: 2009-07-10 15:22:14
    Od: Delfino Delphis <D...@w...poczta.onet.pl>

    TT wrote:

    > Tu masz opis twojego problemu.
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Zachowanie_antyspo%C5%8
    2eczne

    Hahaha, ale to znaczy, że mam zajmować tylko długie pozycje i cierpieć
    finansowo wraz z cierpiącymi? Ciekawe czy został bym za to beatyfikowany:D

  • 7. Data: 2009-07-10 15:25:11
    Od: macieks <m...@g...com>

    Ja zarabiam na spadku indeksu.
    Indeks spada w następstwie wymienionych nieszczęść. I mimo, że jest
    bezpośrednia zależność, nie łączę tych faktów.

    A otwierając kontrakt, po drugiej stronie jest drugi cwaniak. Jak ja
    będę tracił, on raczej nie będzie się martwić...

  • 8. Data: 2009-07-10 15:28:04
    Od: TT <t...@o...pl>

    Delfino Delphis napisał(a):
    2eczne

    > Hahaha, ale to znaczy, że mam zajmować tylko długie pozycje i cierpieć
    > finansowo wraz z cierpiącymi? Ciekawe czy został bym za to beatyfikowany:D

    Wtedy miałbyś inny problem natury zdrowotnej, który mógłbyś leczyć u
    tego samego specjalisty.

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Masochizm

    TT.

  • 9. Data: 2009-07-10 15:37:15
    Od: Delfino Delphis <D...@w...poczta.onet.pl>

    TT wrote:

    > Wtedy miałbyś inny problem natury zdrowotnej, który mógłbyś leczyć u
    > tego samego specjalisty.
    >
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Masochizm

    Hahahaha dzięki, poprawiłeś mi humor :D Innymi słowy co nie robić
    ostatecznie zarobi zawsze specjalista.

  • 10. Data: 2009-07-10 15:45:25
    Od: TT <t...@o...pl>

    Delfino Delphis napisał(a):

    > Hahahaha dzięki, poprawiłeś mi humor :D Innymi słowy co nie robić
    > ostatecznie zarobi zawsze specjalista.

    Możesz zawsze nic nie robić (stać o bok rynku bez otworzonej pozycji),
    czyli popaść w zniechęcenie. Z tej przypadłości wyleczy cię wspomniany
    już specjalista.

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Apatia_(psychologia)

    A jak myślisz, że w każdym przypadku (long, short, bez otworzonej
    pozycji) masz problem zdrowotny, to najprawdopodobniej popadłeś w
    hipochondrię.
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Hipochondria

    Bez porady u specjalisty się nie obejdzie.

    TT.