  • 1. Data: 2009-07-10 11:00:16
    Temat: idee Leppera wiecznie zywe
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    ---Cytat---
    Warszawa, 10.07.2009 (ISB) - Narodowy Bank Polski (NBP) ma złe
    doświadczenia z próbą sięgania do jego kasy przez różnych polityków, ale
    jeśli prawo pozwoli, to wpłaci cały możliwy do przekazania zysk do
    budżetu, wynika z piątkowej wypowiedzi prezesa NBP Sławomira Skrzypka.
    ---Koniec---

    ---Cytat---
    Prezydent zadeklarował pomoc, okazał się otwartością i pokazał wolę
    wspierania rządu w trudnej walce z kryzysem. To dobry sygnał -
    powiedział w "Sygnałach Dnia" Sławomir Nowak, szef Gabinetu Politycznego
    Premiera.
    ...Zatem tu potrzeba współpracy pana prezydenta. Nie tylko przy takich
    rzeczach, jak NBP, chodzi tu o przekonanie przede wszystkim pana
    prezesa, jeżeli nie przekonanie, to ustawowe zmiany w ustawie o NBP-ie.
    I też jest wtedy potrzebny podpis prezydenta na końcu.
    ---Koniec---

    Lepper, o ile pamiętam, też chciał naciskać w tym celu na Prezesa NBP,
    ale aż do prób zmian Ustawy o najważniejszej Konstytucyjnej Instytucji,
    jaką jest NBP, dla doraźnych celów ratowania budżetu w celach
    propagandowych, by zachować pozory , że jest byczo, to by się jednak nie
    posuwał ...

  • 2. Data: 2009-07-10 11:31:20
    Temat: Re: idee Leppera wiecznie zywe
    Od: "Tomek" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> napisał w wiadomości

    NTG...

    Tomek

  • 3. Data: 2009-07-10 11:43:36
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    http://plfoto.com/1898337/zdjecie.html

  • 4. Data: 2009-07-10 13:26:42
    Od: " XXL" <d...@W...gazeta.pl>

    Trochę jednak szkoda, że skończyła się bezpowrotnie IV RP czyli
    Gomułkowszczyzna-bis.
    Gdyby tak doszło do powołania Wielkiej Komisji ds. Prawdy i Sprawiedliwości to
    mielibyśmy prawdziwe igrzyska.
    Do dziś "prawi i sprawiedliwi" wydawali by wyroki na różnych Wałęsów i
    Balcerowiczów.

    W wyniku takiej a nie innej woli wyborców w 2007r. IV RP po ciężkich 2-letnich
    bojach trafiła na śmietnik historii.
    Twoje rozpaczliwe wołanie o powrót PIS-u do władzy nie ma szans spełnienia.

  • 5. Data: 2009-07-10 14:02:44
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    XXL pisze:
> [...]
    > bojach trafiła na śmietnik historii.
    > Twoje rozpaczliwe wołanie o powrót PIS-u do władzy nie ma szans spełnienia.

    Drogi XXL. Czy wydaje Ci się, że dzięki próbie wsadzenia mi osobiście
    szpili zmienisz niewygodne dla siebie fakty ? Grubo się mylisz.

    Niestety Twoi idole, dla których chowałeś Babci dowód, by nie głosowała,
    dokładnie proponują to samo, co proponował Lepper, a więc użycie
    rezerw NBP do doraźnego łatania budżetu i to jest fakt.

    Jak to ocenisz , to już Twój osobisty wybór. Możesz dalej udawać , że
    nie rozumiesz o co chodzi. Ja tylko podaje Ci materiał do przemyślenia.
    Co ma do tego PIS ?

  • 6. Data: 2009-07-10 14:11:52
    Od: "pluszowy miś" <s...@g...pl>

> [...]
    >
    > Jak to ocenisz , to już Twój osobisty wybór. Możesz dalej udawać , że nie
    > rozumiesz o co chodzi. Ja tylko podaje Ci materiał do przemyślenia.

    Jak to co ma o tego PIS ? Przecież w telewizji mówili, że PIS jest zły a PO
    super :D... pozdr :)

  • 7. Data: 2009-07-10 14:20:48
    Od: " XXL" <d...@W...gazeta.pl>

[...]

    Nie wzbudza mojego entuzjazmu ani pomysł ew. podwyżki podatków ani podwyżki
    składki rentowej ani podniesienie podatków pośrednich.
    Ale jako ekonomista zdaję sobie sprawę, że sytuacja dla rządu jest niezwykle
    trudna.
    Na skutek ogólnoświatowego kryzysu dynamika PKB spadła w Polsce z 6.5% w
    2007r. w okolice 0% w 2009r.
    Tym samym w budżecie zabraknie kilkadziesiąt miliardów złotych.
    Co ma zrobić rząd w takiej sytuacji? Każdy rząd, nie tylko obecny, w takiej
    sytuacji stoi pod ścianą bo ma dla społeczeństwa tylko złe rozwiązania.

    p.s. Porównaniem z Lepperem się kompromitujesz. Przywódca Samoobrony
    proponował m.in. rozwiązanie rezerw walutowych i drukowanie pustego pieniądza
    aby rozdawać je na lewo i prawo w warunkach znacznie lepszej koniunktury.
    Więc nie ośmieszaj się i pamiętaj, że w koalicję z Lepperem wszedł Twój idol
    polityczny J.Kaczyński a nie Tusk.

  • 8. Data: 2009-07-10 14:25:31
    Od: "mow mi kondonek" <g...@c...es>

    Użytkownik " XXL" <d...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Do dziś "prawi i sprawiedliwi" wydawali by wyroki na różnych Wałęsów i
    > Balcerowiczów.

    Nic się nie martw, jeszcze przyjdzie czas na bolka i tego śmiecia z PZPR,
    oraz na resztę ubeckiej ferajny chowającej się dziś w PO.

  • 9. Data: 2009-07-10 14:43:59
    Od: "dino" <n...@o...no>

    Użytkownik "mow mi kondonek" <g...@c...es> napisał w wiadomości
> [...]

    > Nic się nie martw, jeszcze przyjdzie czas na bolka i tego śmiecia z PZPR,
    > oraz na resztę ubeckiej ferajny chowającej się dziś w PO.

    1) Zbigniew Wassermann peerelowski prokurator z 30 letnim stażem.
    2) Sędzia Kryże, komuch z krwi i kości, oskarązjacy opozycję w stanie
    wojennym.
    3) Szef kancelarii prezydenta Łopiński, członek PZPR, wstąpił w szeregi
    partii tuż po masakrze na Wybrzeżu.
    4) Minister skarbu Jasiński, szef płockiej WSW (przybudówki SB) i
    członek PZPR najbliższy przyjaciel Jarosława Kaczyńskiego. Ostatni
    umożliwił przejęcie za grosze państwowej spółki firmie Bioton, jednej z
    firm biznesmena Krauze.
    5) Janusz Kaczmarek pupil Lecha Kaczyńskiego, wieloletni współpracownik
    jeszcze z czasów AWS. Obecnie podejrzewany o składanie fałszywych zeznań
    i utrudnianie śledztwa, podejrzewany o przeciek w sprawie CBA.
    6) Biznesmen Krauze ulubiony biznesmen Lecha Kaczyńskiego, uważany za
    jedynego uczciwego w Polsce, podejrzewany o przekazanie informacji na
    temat akcji CBA.
    7) Komendant policji Kornatowski, oskarżany przez Rokitę o udział w
    mataczeniu, w sprawie śmiertelnego pobicia w czasach PRL. Obecnie
    podejrzany i przesłuchiwany przez prokuraturę.
    8) Szef PZU Netzel zamieszany w niejasne sprawy, o których pisała prasa,
    ulubieniec Jacka Kurskiego, który lasował go jako kata układu i
    wykorzystał w aferze blilbordowej.
    9) Poseł Karski, członek komisji sejmowej, radykał opowiadający się za
    odsuwaniem od władzy ludzi, którzy robili karierę w PZPR. Członek ZSP
    powołanego w czasach Bieruta, startował w 1988 rok w fasadowych wyborach
    do rad narodowych, z listy PRON, czegoś na wzór politycznego ORMO,
    powołanego w stanie wojennym.
    10) Adam Glapiński, bliski znajomy Dochanla, jeden z członków
    założycieli PC, partii Kaczyńskiego. Obecnie szef potężnej spółki
    telekomunikacyjnej mianowany przez PiS.
    11) Maciej Zalewski członek PC, skazany za szantażowanie ART. B.,
    wymuszanie łapówek, członek PC, jeden z ważniejszych, członek założyciel
    Telegrafu.
    12) Jan Parys minister w rządzie Olszewskiego oskarżany o defraudację
    pieniędzy z fundacji Polsko - Niemieckie Pojednanie.

    http://www.lista-plac.info/grupy/zasluzeni;dla;pis;u
    ;_watek_2080031.html

  • 10. Data: 2009-07-10 14:48:18
    Od: " XXL" <d...@W...gazeta.pl>

    A kiedy przyjdzie czas, że będą ponosić odpowiedzialność karną takie półgłówki
    jak ty wypisujące brednie na grupach dyskusyjnych?