  • 11. Data: 2004-07-10 09:32:23
    Temat: Re: mSIM mBank i Era
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    > Dlaczego ? (Nie chodzi mi o cennik operatora tylko dlaczego to niby ma
    > byc droższe?)

    Ehhhh.......
    Ja naprawde nie wiem PO CO Wam ten mSIM. Ja mam to wszystko bez STK i dlatego
    nie jest mi to potrzebne do szczęścia (inna sprawa, że nie mam telefonu w Erze).
    Jak już to wolę WAP. A dlaczego taniej ? Proste - wysłanie SMSa (aby otrzymać
    np. zadłużenie na KK) kosztuje tyle co zwykły SMS -czyli ok. 0,29zl. A
    otrzymanie np. salda z tej aplikacji dwa razy tyle - 0,61zl i dodatkowo nie
    wlicza sie w darmowe (abonamentowe) SMSy.
    http://www.era.pl/index.php/id=bank_era_z/section=in
    dy/zone=4
    W Raiffeisenie kosztuje tyle samo. W inteligo podobna usługa też - ale nie mam
    pewności.

    Ps. z tego co wiem w MultiBanku nie będzie mSIMa. I dobrze ;)

    > Poza tym (o tym już kiedyś pisałem) dlaczego na to nie
    > może być sensownego ryczałtu ?

    To także pytanie do Ery ;)

  • 12. Data: 2004-07-10 09:37:07
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    ~WD wrote:

> [...]
    > otrzymanie np. salda z tej aplikacji dwa razy tyle - 0,61zl i dodatkowo nie
    > wlicza sie w darmowe (abonamentowe) SMSy.
    Grrr. Czytaj ze zrozumieniem. Ja wiem jaki jest cennik Ery. Zastanawia
    mnie tylko dlaczego taki.

    KJ

    --
    JIDs: k...@j...wpl.pl k...@j...aster.pl

  • 13. Data: 2004-07-10 09:59:53
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    > Ja wiem jaki jest cennik Ery. Zastanawia
    > mnie tylko dlaczego taki.

    Filozofujesz ;-))) Ceny tych usług ustalili tak i już (podobnie jak ceny
    połączeń są wysokie).

  • 14. Data: 2004-07-12 16:01:02
    Od: Krzysiek <k...@p...obetnij-to-onet.pl>

    Dnia Sat, 10 Jul 2004 11:32:23 +0200, ~WD napisał(a):

    > Ja naprawde nie wiem PO CO Wam ten mSIM.

    mSIM jest bardziej dla ERY, mBanku, a nie dla Klientów. Wszystko co można
    zrobić za pomocą mSIMa, można uzyskać przy pomocy WAPu. Dlaczego więc
    wywalono tyle pieniędzy?

    Bo jest to opłacalne dla ERY. Ta aplikacja pozwala jednocześnie na
    identyfikację, lokalizację i dokonywanie zakupu. Takie poletko
    doświadczalne pod przyszłe usługi.

    Krzysiek