  • 1. Data: 2004-07-08 07:31:09
    Temat: mBank - supermarket funduszy
    Od: "WWWojtas" <omeganetN-O@S-P_AMpoczta.onet.pl>

    Witam,

    Dwa dni temu zleciłem zakup jednostek. Dalej mam "0" na koncie inwestycyjnym
    w mBanku.
    Ile to trwa zanim pojawią się tam jednostki z Waszego doświadczenia?

    --
    WWWojtas

  • 2. Data: 2004-07-08 07:47:11
    Temat: Re: mBank - supermarket funduszy
    Od: "Jakub Piaseczny" <k...@p...fm>

    zwykle otwarcie rejestru ok 2-3 dni w zaleznosni czy zamowienie zlozyles
    rano czy popoludniu a dokupywania jednostek to bylo max 2 dni jednak w tym
    tygodniu w poniedzialek zlozylem dokupienie jednostek i do dzis ZERO jakies
    opoznienie maja ciekawe tylko za jaka cene nabyje jednostki?

    Użytkownik "WWWojtas" <omeganetN-O@S-P_AMpoczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ccit7t$gri$1@news.onet.pl...

  • 3. Data: 2004-07-08 07:49:03
    Od: "Tomek" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    inwestycyjnym
    > w mBanku.
    > Ile to trwa zanim pojawią się tam jednostki z Waszego doświadczenia?

    Zależy jakie jednostki. Patrz http://www.fundusze.mbank.com.pl/tab_nab.html

    Tomek

  • 4. Data: 2004-07-08 21:56:36
    Od: "Jelcyn" <r...@o...pl>

> [...]
    inwestycyjnym
    > w mBanku.
    > Ile to trwa zanim pojawią się tam jednostki z Waszego doświadczenia?

    Nie rob zbyt duzej dywersyfikacji, bo listonosz bedzie wkurzony noszac do
    ciebie 20 listow ;-)

    Jelcyn
    r...@o...pl