  • 1. Data: 2006-07-01 16:19:50
    Temat: [mPlany walutowe]
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Oprocentowanie w górę:

    http://www.mbank.com.pl/cafe/aktualnosci.html

    marekz

  • 2. Data: 2006-07-01 20:04:36
    Temat: Re: [mPlany walutowe]
    Od: Jarek Dukat <n...@f...news>

    MarekZ wrote:
    > Oprocentowanie w górę:
    >
    > http://www.mbank.com.pl/cafe/aktualnosci.html

    No zaje.fajnie. 3 dni temu podpisalem umowe kredytowa, a sam kredyt
    bedzie uruchomiony 4.07. Orientujecie sie, czy podwyzka mnie juz obejmie
    jesli kredyt nie jest jeszcze uruchomiony?

    Jarek

  • 3. Data: 2006-07-01 20:47:49
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Jarek Dukat" <n...@f...news> napisał w wiadomości

    > No zaje.fajnie. 3 dni temu podpisalem umowe kredytowa, a sam
    > kredyt bedzie uruchomiony 4.07. Orientujecie sie, czy podwyzka
    > mnie juz obejmie jesli kredyt nie jest jeszcze uruchomiony?

    W przypadku BRE Banku to chyba oczywiste, ze tak... Zreszta
    czepiam sie, masz na pewno zmienna stope, wiec w kazdym banku by
    Cie objela, tyle ze nie w kazdym banku bylby to skutek jego
    widzimisie (a bylo by to skutkiem zmian stop rynkowych).

    marekz

  • 4. Data: 2006-07-02 19:25:49
    Od: Tomasz Wrzodak <t...@g...no_spam.com>

> [...]
    > Cie objela, tyle ze nie w kazdym banku bylby to skutek jego
    > widzimisie (a bylo by to skutkiem zmian stop rynkowych).

    A co w tym przypadku zarzucasz mBankowi? Libory dla CHF wzrosły o 0,30
    p.p. w przeciągu ostatnich 6 miesięcy, więc dlaczego twierdzisz, że
    podwyżka nie jest skutkiem zmian stóp rynkowych? No chyba, że poprzednia
    podwyżka w mBanku była wcześniej niż 6 m-cy temu...
    TW