  • 21. Data: 2004-01-25 21:06:55
    Temat: Re: mBank zmiany TOiP
    Od: "Dżony Bigut" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    SunWoj <sunwoj@WYMAZ_TO.gazeta.pl> napisał(a):

    > Fajnie ze BZWBK, tam mozna wyplacic juz 10zl, co jest calkiem dobre w
    > niektorych przypadkach :)

    Fajne to może i jest i czasem się przydaje. Ale ładowanie do bankomatu
    dziesiątek jest mało ekonomiczne czyli bardziej kosztowne. A koszty jak
    wiadomo ponosi ostatecznie..

    Pozdrawiam
    Dzony Bigut

  • 22. Data: 2004-01-25 21:14:53
    Od: "Dżony Bigut" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał(a):

    > Z ciekawosci - na jaki?
    > bo moze hurtem lepiej nie przechodzcie do Multi

    Myślę że masowy ruch do Multi raczej nie nastąpi, gdyż osoby które teraz
    deklarują że zmieniają bank z powodu zmiany w toip mbanku, newralgicznie
    reagują na jakiekolwiek prowizje. A już na pewno na prowizję z tytułu
    prowadzenia konta, która jak wiadomo jest jawnym złodziejstwem:)

    Pozdrawiam
    Dzony Bigut

  • 23. Data: 2004-01-25 21:16:02
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "RobertS" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ale tego typu dzialalnosc to raczej na przel. wewnetrzych, ktore sa
    on-line,
    > wiec nie bedzie za to oplaty.

    A co najważniejsze nie generują kosztów, więc nie są problemem.

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 24. Data: 2004-01-25 21:19:01
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    napisał w wiadomości news:bv1atd$cm7$1@news.onet.pl...

    > Z ciekawosci - na jaki?
    > bo moze hurtem lepiej nie przechodzcie do Multi - bo mam tam pare PZ i
    > stalych zlecen + KK + kredyt w rachunku i zmiana tego troche by mnie czasu
    > kosztowala? :)

    Do Multi imo nikt nie pójdzie, bo tam trzeba płacić za prowadzenie i za
    karty, więc się nie opłaca ;]

    A ja się przenoszę do Nordei z moją drugą połową, ale z Multi ;]

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 25. Data: 2004-01-25 21:28:06
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Sun, 25 Jan 2004 19:14:43 +0100, "mSzok" <j...@c...barg.sv> wrote:

    Skąd to info ? Na stronie nie ma, ale brzmi bardzo marketingowo i tak
    bankowo ...

    >Szanowni Klienci,
    >zgodnie ze swoją filozofią mBank pragnie pozostać najbardziej konkurencyjnym,
    >innowacyjnym pod względem wdrażanych produktów oraz zawansowania
    >technologicznego bankiem na rynku.
    O to zmieniła się filozofia, bo jakiś czas temu była taka, że brak
    opłat ... a z tym zaawansowaniem technicznym to jakaś nowość będzie ?
    :))

    >Dla dobra swoich Klientów i Akcjonariuszy
    >pragnie osiągnąć w tym roku zakładaną rentowność, dlatego zdecydował się, by 15
    >lutego br. wprowadzić zmiany w Taryfie Prowizji i Opłat oraz rozszerzyć sieć
    >bankomatów.
    Chyba nie da się pogodzić dobra klientów i akcjonariuszy, nie wiem
    czemu ale nie uważam, żeby nowa opłata jakoś wpływała na moje dobro
    ... jestem dziwny czy jak ?

    >Od 15 lutego wykonanie bezpłatnych dotychczas przelewów zewnętrznych i
    >zewnętrznych zleceń stałych z rachunków eKONTO, izzyKONTO i eMAX będzie
    >kosztowało 0,50 zł.
    Kiszka ...

    >Bezpłatne pozostaną miedzy innymi: usługa mTransfer, przelewy dokonywane w celu
    >zakupu jednostek funduszy w SFI, a także przelewy do ZUS i US wykonywane z
    >mBIZNES Konta.
    Jakby przelewy do SFI zrobili płatne to już byłby samobójczy gol, bo
    nie mogliby się reklamować, że mają fundusze bez prowizji ...

    >15 lutego rozszerzony zostanie dostęp do bezprowizyjnych wypłat
    >z bankomatów. Do sieci Euronet dołączy sieć BZ WBK (563 punkty). Uaktualnioną
    >listę bankomatów opublikujemy na naszych stronach w dniu wprowadzenia zmiany.
    Rewelacja, dostane dwa nowe bankomaty w całym województwie, za to że
    będą mnie kosić za każdy przelew zewnętrzny, jak dla mnie bomba, ale
    pewnie ludzie z zachodniej Polski się cieszą ....

    >15 lutego zmniejszeniu ulegną także prowizje od wypłat z obcych bankomatów -
    >niezależnie od kwoty na terenie kraju będzie to 5 zł, a za granicą 10 zł.
    Wypłacam tylko ze znanych bankomatów, obcym nie wierzę ... mnie ta
    zmiana nie dotyczy ...

    Dla mnie te zmiany to porażka i kiszka, paru osobom poleciłem mbank,
    jako najlepszy i zarazem najtańszy bank, troche mi teraz będzie głupio

    Pewnie się nie wyniose do innego banku, bo już się przyzwyczaiłem do
    mBanku, ale .... zresztą co tu dużo pisać :(.

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    Warcraft2 - http://warcraft2.it64.com

  • 26. Data: 2004-01-25 21:31:49
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Sun, 25 Jan 2004 20:55:22 +0100, "mmmaslov"
    <mmmaslov@REMOVE_THISpoczta.onet.pl> wrote:

    >Ale zwoccie uwage jaką kreatywnoscia wykazal sie tworca tego zestawienia i
    >jak bardzo kombinowal, aby wyciagnac miesieczny koszt uzywania konta w VW
    >wyzej niz w mBanku.
    Dokładnie, bardzo tendencyjnie dobrane dane ... symulacja ... LOL.
    W moim przypadku cena VW to 0 zł miesięcznie, bo wypłaty z bankomatu
    robie powyżej 400 zeta, a za to raz lub dwa w miesiącu, a resztę kasy
    wydaję bezgotówkowo KK lub przelewami.

    pzdr,
    Dentarg

  • 27. Data: 2004-01-25 21:32:51
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Dżony Bigut <d...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
> [...]
    > newralgicznie reagują na jakiekolwiek prowizje. A już na pewno na
    > prowizję z tytułu prowadzenia konta, która jak wiadomo jest jawnym

    No mam taka nadzieje.
    Ostal sie zatem jedynie VW Bank - ale ten cos mi sie wydaje, ze w lutym
    padnie jak im srednia depozytow zapikuje w dol, a caly system sie zapcha.
    Wtedy... no wlasnie, co wtedy? :D

  • 28. Data: 2004-01-25 21:32:58
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Dżony Bigut" <d...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:bv1bkd$fle$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > reagują na jakiekolwiek prowizje. A już na pewno na prowizję z tytułu
    > prowadzenia konta, która jak wiadomo jest jawnym złodziejstwem:)

    Akurat opłaty za prowadzenie są w Multi imo dosyć bezsensowne. Przede
    wszystkim brakuje mi uzależnienia wysokości opłaty od średniego salda.
    Ponadto wybór w rachunkach jest tylko pozorny, bo jeśli chce się konto (i
    kartę) dla dwóch osób, to opłaca się tylko My, a jeśli jest jedna osoba, to
    tylko Ja. Oczywiście, jeśli się jest studentem, to wybrać jest sens tylko
    Jestem.
    No i ten dziwny Aquarius, który nie jest ani specjalnie elitarny, ani nie
    daje specjalnych profitów.

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 29. Data: 2004-01-25 21:34:00
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Sun, 25 Jan 2004 21:27:16 +0100, "Wojciech Nawara"
    <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> wrote:

    >No bo generalnie tak jest. Obniżenie kosztów. Zostaną ci, którzy mają co
    >zostawić. Drobnica odejdzie generować koszty gdzie indziej. W efekcie mBank
    >będzie mieć środki na nowe inwestycje...
    Drobnica raczej kosztów nie generuje strasznych, raczej nie generuje
    zysków a to jednak różnica ... nie wiem, czy jestem drobnicą, czy nie,
    ale z takimi opłatami to ja się przeniosę do Raiffiego i mnie tam będą
    przyjmować na skórzanej sofie w marmurach, a nie na mlinii która
    odbiera po 10 minutach i nic nie potrafi zalatwic ...

    pzdr,
    Dentarg

  • 30. Data: 2004-01-25 21:37:19
    Od: "Dżony Bigut" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Dentarg <d...@i...com> napisał(a):

    > Skąd to info ? Na stronie nie ma, ale brzmi bardzo marketingowo i tak
    > bankowo ...

    http://www.mbank.com.pl/zmiany.html

    Pozdrawiam
    Dzony Bigut