  • 1. Data: 2004-09-09 14:48:33
    Temat: mBank stawia na znajomości
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Ruszyła kolejna edycja promocji Members get Members w mBanku.

    Od początku funkcjonowania mBanku najważniejszym jego celem jest
    zaspokajanie potrzeb i spełnianie oczekiwań Klientów. Dzięki temu mBank
    zyskał opinię banku przyjaznego, wygodnego i innego niż wszystkie, którego
    bardzo korzystną ofertę można z pełnym przekonaniem polecić znajomym.
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,6468

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || wortal public relations: http://www.PRnews.pl

  • 2. Data: 2004-09-09 15:20:44
    Temat: Re: mBank stawia na znajomo?ci
    Od: Krzysiek Nowak <l...@o...pl>

    >Ruszy?a kolejna edycja promocji Members get Members w mBanku.
    A kiedys to jabluszka fundowali... Widac oplaty za przelewy nie
    generuja zbytnich dochodow ;-)

    Pzdr.
    Lack

  • 3. Data: 2004-09-09 16:47:31
    Temat: Re: mBank stawia na znajomości
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:chpqft$iv5$1@news.onet.pl...
    > Ruszyła kolejna edycja promocji Members get Members w mBanku.

    kubeczki...

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 4. Data: 2004-09-09 17:23:48
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 9 Sep 2004 18:47:31 +0200, "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>
    wklepał(-a):

    >kubeczki...

    Dobrze, że nie jednorazowe.

  • 5. Data: 2004-09-09 19:49:54
    Od: " JaKi" <j...@W...gazeta.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał(a):

    > Ruszyła kolejna edycja promocji Members get Members w mBanku.

    A po polsku to oni już nie potrafią nazwać akcji promocyjnej? ;-) NO ale
    widzac jak pisza informacje prasowe, to chyba faktycznie polski trudna języka
    dla nich.

    --
    JaKi

  • 6. Data: 2004-09-09 20:28:25
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    <m...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Ruszyła kolejna edycja promocji Members get Members w mBanku.

    Cosik mi sie widzi ze to skutek chciejstwa, tj zachcialo sie
    mBank'owi oplat za przelewy to teraz ma spadek tempa naplywu
    klientow.

    --
    Oświadczenia/Informacje: Nie zgadzam się na wysyłanie ofert na
    adres użyty do/podczas wysłania tej wiadomości. Adres zwrotny

  • 7. Data: 2004-09-09 22:22:34
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Maciej 'AbrahaM' Piotrowski
    > Cosik mi sie widzi ze to skutek chciejstwa, tj zachcialo sie
    > mBank'owi oplat za przelewy to teraz ma spadek tempa naplywu
    > klientow.

    Na stronie biura prasowego jest zawsze aktualna - w tym momencie - 677.162
    A taka akcja moze tez wynikac z checi zmniejszenia kosztow.
    Co do ilosci klientow - to robi sie jeden z wiekszych bankow detalicznych -
    nawet jak odejmiemy martwe rachunki (pewnie z 20% tak bym liczyl).

    Najwiekszym ich problemem jest dosc biedna baza ;) No ale ci klienci sa w
    naszych polskich warunkach bardzo perspektywiczni. Duzo studentow, osob
    swietnie obslugujacych Internet - itp. W przeciagu najblizszych lat to
    wlasnie oni beda kupowac mieszkania itp. Dlatego mBank to calkiem ciekawa
    baza klientow. W tym momencie moze niezbyt dochodowa, ale...

    http://www.PRnews.pl

  • 8. Data: 2004-09-10 05:28:49
    Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl>

    Sławomir Szyszło napisał:

    > Dobrze, że nie jednorazowe.

    ..ale za to za każde użycie musisz zapłacić 0,50zł...
    MSPANC

    Pozdrawiam
    PWZ

    --
    Śmiech jest silniejszy niż dobre maniery.

  • 9. Data: 2004-09-10 06:20:28
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 10 Sep 2004 00:22:34 +0200,
    osoba podpisana: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>
    napisała:
    [...]
    > Najwiekszym ich problemem jest dosc biedna baza ;) No ale ci klienci sa w
    > naszych polskich warunkach bardzo perspektywiczni. Duzo studentow, osob
    > swietnie obslugujacych Internet - itp. W przeciagu najblizszych lat to

    Nie zapominaj, Amra, ze oni też lepiej niż inni potrafią liczyć, i są
    bardziej mobilni. Więc kiedy przestaną być studentami to mogą zniknąć i
    mBank zostanie na lodzie.

    KJ
    --
    JIDs: k...@j...aster.pl , k...@j...wp.pl
    The world is coming to an end. Please log off.

  • 10. Data: 2004-09-10 07:42:22
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Kamil Jonca <k...@p...onet.pl> wrote:
    > Nie zapominaj, Amra, ze oni też lepiej niż inni potrafią liczyć, i są
    > bardziej mobilni. Więc kiedy przestaną być studentami to mogą zniknąć
    > i mBank zostanie na lodzie.

    Oj nie jestem pewien czy to sie tyczy calej obecnej grupy klientow. Gdyby
    bylo jak piszesz juz dawno wszscy przeniesliby sie do VW Banku direct.
    Zamiast tego - od stycznia mBankowi przyroslo bardzo duzo klientow....

    http://www.PRnews.pl