  • 11. Data: 2017-07-17 16:30:44
    Temat: Re: mBank - sa pieniadze a historii brak
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dawid Rutkowski" napisał w wiadomości
    >To ile musisz czekać na pojawienie się operacji w obu widokach?
    >I czy pojawia się najpierw w jednym, czy jak już, to w obu na raz?
    >Ja mam w tej grze komputerowej (bo ST mBąka inaczej nazwać się nie
    >da) inaczej - w ogóle nie mam widoku "fikuśnego" - jedynie komunikat
    >"Przykro nam, usługa jest w tej chwili niedostępna." - zaś w "zmień
    >widok" przelew pojawił się nie później niż pół godziny od przyjścia
    >(o 15 saldo jeszcze nie wzrosło, o 15:30 był już i wzrost salda i
    >przelew w historii).
    >mB nie jest poważny, dziwię się ludziom, dla których to jest główny
> [...]

    A w innych bankach to niby lepiej i wszystko dziala natychmiast :-)

    Ale ludziom to sie dziwisz :-)

    J.

  • 12. Data: 2017-07-18 10:54:28
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 16 Jul 2017 21:01:59 +0200, Marcin <n...@n...com> wrote:
    > Niestety, w starym widoku historii tez trzeba poczekac na
    widocznosc
    > operacji...

    Ustaw datę przyszłą. Księgowanie niektórych transakcji jest z datą
    przyszłą dlatego ich nie widać (mimo , że są wykonanywane teraz).

    --
    Marek

  • 13. Data: 2017-07-23 21:22:29
    Od: Marcin <n...@n...com>

    Witam

    > To ile musisz czekać na pojawienie się operacji w obu widokach?
    > I czy pojawia się najpierw w jednym, czy jak już, to w obu na raz?

    Jak sie po ok. godzinie zaloguje ponownie to juz sa widoczne. Jakichs
    testow dokladniejszych nie robilem bo dla mnie kuriozum jest juz to, ze
    system moze pokazywac poprawne saldo a nie pokazywac poprawnej historii.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 14. Data: 2017-07-23 21:29:04
    Od: Marcin <n...@n...com>

    Witam

    W dniu 2017-07-18 o 10:54, Marek pisze:
    > Ustaw datę przyszłą. Księgowanie niektórych transakcji jest z datą
    > przyszłą dlatego ich nie widać (mimo , że są wykonanywane teraz).

    Nie ten przypadek. Tu chodzi o sytuacje, ze np. o 11:15 w dzien roboczy
    dostaje sms z banku z info o przychodzacym przelewie. Loguje sie do
    systemu internetowego mB, widze w nim poprawne saldo (uwzgledniajace
    przelew) i chcialbym sprawdzic teraz historie to w niej jest pusto,
    zadnego przelewu przychodzacego w danym dniu. Loguje sie po jakims
    czasie, powiedzmy ok. 13 - saldo nadal takie jak bylo ale gdy klikne na
    historie to pokaze poprawnie przelew ktory wplynal na konto w tym dniu.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 15. Data: 2017-07-23 21:30:55
    Od: Marcin <n...@n...com>

    Witam

    W dniu 2017-07-17 o 16:30, J.F. pisze:

    > A w innych bankach to niby lepiej i wszystko dziala natychmiast :-)

    W starym mB/Multi dzialalo od poczatku dobrze to i teraz bym chcial zeby
    dzialalo dobrze...

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 16. Data: 2017-07-23 22:43:55
    Od: Konfabulator Konfabulatorski <k...@1...pl>

    Lepiej to już było. To działa w tej chwili jak Allegro, że wystawiasz aukcję i raz
    jest widoczna od razu, raz po godzinie. To jest największa wada tzw. hurtowni danych.
    Ona musi przetworzyć całą paczkę danych, a w mB, o czym pewnie nie wiecie,
    kategoryzacja przelewów robiona jest przez jakiś zewnętrzny podmiot i to tu jest cały
    problem. Dopóki nie wrócą dane skategoryzowane to guzik zobaczycie w historii. Ale po
    co zepsuli "zmień widok" to nie wiem, bo już nie mam kontaktów do wewnątrz tego
    banku.

  • 17. Data: 2017-07-24 23:54:11
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-07-23 o 22:43, Konfabulator Konfabulatorski pisze:
> [...]
    co zepsuli "zmień widok" to nie wiem, bo już nie mam kontaktów do wewnątrz tego
    Teraz już to konto jest funkcjonalne i nawet ladne.

    --
    animka

  • 18. Data: 2017-07-25 18:35:30
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2017-07-14 18:45, Krystek pisze:

    > Doprecyzowując swoją wypowiedź: operacja w historii pojawiała się po
    > pewnym czasie, a nie - jak to bywało do tej pory - prawie od razu.

    Przed chwilą robiłem przelew i operacja pojawiła się w widoku historii
    rachunku po 5-ciu minutach.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 19. Data: 2017-07-26 11:04:48
    Od: Konfabulator Konfabulatorski <k...@1...pl>

    A wątek jest zupełnie o czym innym... O przelewach przychodzących.