  • 1. Data: 2006-05-11 11:29:58
    Temat: koniec problemów z czekami Google? bezpośrednie przelewy na konto?
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>

    Witam,

    Chyba nie było jeszcze tej informacji i mogę być pierwszy.

    Chyba wkrótce problemy z realizacją czeków Google Adsense znikną.
    Od kilkunastu miesięcy możliwość Elektroniczny transfer środków jest
    dostępna dla 16 krajów - nie ma wśród nich Polski.
    Co ciekawe strona jest przetłumaczona na język polski, ale pliki pomocy
    jeszcze nie.

    Na początku tygodnia zauważyłem jednak, że system umożliwił mi wybranie
    opcji EFT jako formy dostawy płatności.
    Wprowadziłem więc mój 26 cyfrowy numer rachunku w mBanku, a system
    poinformował, że w celu weryfikacji na to konto przelana zostanie jakaś mała
    suma.
    Jest też udostępniony formularz w którym mam wprowadzić jaka suma została
    przelana.

    No i dzisiaj na koncie pojawiła się pewna mała suma, której nadawcą jest
    BFS FINANCE LTD GILOG HOUSE EASTPOINT BUSINESS PARK FAIRVIEW DUBLIN 3
    IRELAND

    Niestety próba wprowadzenia tej kwoty w formularz spowodowała wyświetlenie
    komunikatu:
    "Twoja testowa przedpłata nie została wysłana - proszę spróbować ponownie.
    Może to potrwać od 4 do 10 dni zanim pojawi się na koncie."

    Być może nie przewidzieli, że pieniążki trafią tak szybko na konto:)
    Spróbuję jutro i dam znać, czy udała się weryfikacja.

    --
    pozdrawiam
    plusz (http://www.plusz.pl/przelewy/ <- najtańsze przelewy zagraniczne)

  • 2. Data: 2006-05-11 12:15:42
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

    przelewy dzialaja, jednak byly jakies problemy
    http://forum.optymalizacja.com/index.php?showtopic=1
    8673

    kursor

  • 3. Data: 2006-05-12 10:22:50
    Od: "piotr" <admin@*wytnij*.to>

    Witam

    System działa OK - kwota jest akceptowana dopiero po 2 dniach .

  • 4. Data: 2006-05-15 08:33:20
    Od: z <b...@j...com>

    No to się ciesz że masz strony z reklamami z seksem. Ja nie mam takich
    to nie zarobię.

  • 5. Data: 2006-05-15 17:20:20
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>

    W artykule news:e49e95$odp$2@srv.cyf-kr.edu.pl,
    niejaki(a): z z adresu <b...@j...com> napisał(a):

    > No to się ciesz że masz strony z reklamami z seksem. Ja nie mam takich
    > to nie zarobię.

    ? nie mam stron z seksem

    mam strony z turystyką - i to taką najzwyklejszą :)

  • 6. Data: 2006-05-15 17:31:26
    Od: z <b...@j...com>

    I na tym mozna zarobić ? A kto wejdzie na te strony na której są
    wyświetlane reklamy ? A jak już wejdzie to i tak nie kliknie na reklamy.

  • 7. Data: 2006-05-15 19:11:36
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>

    W artykule news:e4adq3$ob4$1@srv.cyf-kr.edu.pl,
    niejaki(a): z z adresu <b...@j...com> napisał(a):

    > I na tym mozna zarobić ? A kto wejdzie na te strony na której są
    > wyświetlane reklamy ? A jak już wejdzie to i tak nie kliknie na
    > reklamy.

    nie wiem czy trolujesz, czy pytasz poważnie :) szczególnie, że to chyba nie
    ta grupa
    generalnie niedawno była dyskusja na pl.biznes o ile pamiętam

    średnia ilość kliknięć na reklamy w google to 2-3% a często dochodzi do 5-6%
    koszt kliknięcia to średnio 0,06 USD (przynajmniej w obszarze turystyki w
    ostatnich 3 miesiącach) :)

    jeśli masz dobrą stronę, czyli taką, która ma dużo zawartości widzianej
    przez wyszukiwarki, to możesz mieć dobrą oglądalność

    tak więc możesz policzyć
    zakładając powiedzmy 100 000 wyświetleń strony w miesiącu
    od 2000 do 6000 kliknięć
    120-360 USD miesięcznie

    tylko za kliknięcia :)

  • 8. Data: 2006-05-16 09:05:10
    Od: z <b...@j...com>

    Na ale jak strona może mieć sto tysięcy wejść miesięcznie ? Gazety
    lokalne nie mają tyle wejść. Nie wyobrażam sobie co takiego ciekawego
    może być na stronie. Chętnie bym sobie zrobił taką stronę.

  • 9. Data: 2006-05-16 11:45:34
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>

    W artykule news:e4c4go$3uq$1@srv.cyf-kr.edu.pl,
    niejaki(a): z z adresu <b...@j...com> napisał(a):

    > Na ale jak strona może mieć sto tysięcy wejść miesięcznie ? Gazety
    > lokalne nie mają tyle wejść. Nie wyobrażam sobie co takiego ciekawego

    wejść a wyświetleń to chyba różnica - duża różnica :)
    różnica również jest w przypadku liczenia użytkowników i wejść

    ale oczywiście 100000 wejść miesięcznie to chyba żaden wyczyn

    proponuję przestudiować statystyki witryn , np.
    http://adnet.pl/index.php?id=cennik&t=search
    albo http://www.adclick.pl/files/statystyki_witryn.xls

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.mojewakacje.info/ )

  • 10. Data: 2006-05-16 19:48:23
    Od: z <b...@j...com>

    Chodziło mi oczywiście o to jak TA strona może mieć tyle wejść.